Kirjoittaja Aihe: CAFE RACERS FINLAND  (Luettu 167627 kertaa)

Joulukuu 16, 2011, 23:53:07 ip
Vastaus #225

Kari Sillanpää

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 5243
  • MC Debit
Sopisiko joku noin 60-70mm pyöreä valo simppelillä jalustalla? Sellainen kuin joissain 70-luvun enduroissa. Jalusta olisi esimerkiksi pala alumiinilattaa taivutettuna.

Mulla on omassa kahveeprojektissa tällainen s446:


Voipi tuutti olla sen verran massiivisempi että joku inan suurempi saisi olla, tuo s446 on jotain 50mm. Ehkäpä tämä Miller:

Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Joulukuu 17, 2011, 07:35:12 ap
Vastaus #226

AriHaikola

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 11
Hyvän näköinen projekti, mutta mun mielestä nuo eripariset lokasuojat riitelee keskenään...

Itse ehkä ottaisin takalokarin pois ja kokeilisin jotain tämän tyyppistä ratkaisua... http://honaha.wordpress.com/2008/07/02/honda-cb-750-cafe-racer/


Joulukuu 17, 2011, 10:17:17 ap
Vastaus #227

Risto Saastamoinen

  • Vieras
Kaikki mielipiteet tervetulleita! Projekti on kasattu paikalla olleista osista, nyt aletaan hankkia paremmin tyyliin sopivia kun saadaan ohjeita. Mulla ei ole silmää eikä kokemusta näitten suhteen. Toinen vaihtoehto on pukea Honda alkuperäiseen asuun.
Haittaisiko tuo piristetty kone museointia?

Joulukuu 17, 2011, 22:41:45 ip
Vastaus #228

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Tuutti juttua Carpyn tapaan; http://www.cb750cafe.com/


. :police:
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Joulukuu 21, 2011, 12:53:16 ip
Vastaus #229

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 21, 2011, 13:08:01 ip kirjoittanut Vesa Takala »
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Tammikuu 27, 2012, 14:21:26 ip
Vastaus #230

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Honda Muggen 1000cc

Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Tammikuu 27, 2012, 14:25:58 ip
Vastaus #231

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Tammikuu 27, 2012, 14:30:55 ip
Vastaus #232

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Tammikuu 27, 2012, 14:44:52 ip
Vastaus #233

Leo Belik

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1953
  • Cum On Feel the Noize
Terve Vesa.

Hyvä idea laittaa peräkanaa kaksi modernia cappucciino Guzzia.
Toi Magni vie kyllä voiton sirokkuudellaan.
Tuo V7-Clubman taitaa olla uusi 2012-malli. Nou paha jos tykkää vähän rouheemmasta.
Haluu tuommoisen Magnin.
BSA "Buzy Beeza"

Tammikuu 27, 2012, 15:18:42 ip
Vastaus #234

Pekka Lankinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 879
Kuinkas paljon tota Guzzin konetta sais matalammaks kuivasumppu-koneena?
Ja sitten painopistettä alaspäin...  ::)

Mitä kaikkee tuolla kampiakselin alapuolella oikein on, kun kone noin korkea?
Vallankin tuota Magnaa kun kattoo, koneen korkeus on ihan hervoton!
Suzuki T-250 J/F 4-t
Four Stroke - No Smoke!

Tammikuu 27, 2012, 16:09:25 ip
Vastaus #235

erkki kuparinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 703
  • Kawasaki A 1 R
 :police:  Veikkaukseni on  siellä olevan peltilevy imusihti ja muutama litra nasvaa  toinen asia on paljonko siitä painopiste alenee vaikka heittäis koko öljypohjan tallin hyllylle.

Tammikuu 27, 2012, 17:54:12 ip
Vastaus #236

Niklas Lindgren

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 226
Honda Muggen 1000cc

Muggen, niinkuin WC. Kelpais mulle moinen toiletti kyllä.

Tammikuu 27, 2012, 18:02:23 ip
Vastaus #237

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Tammikuu 27, 2012, 20:52:25 ip
Vastaus #238

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Tammikuu 27, 2012, 20:54:43 ip
Vastaus #239

Tatu Virtanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 849
Joo, yhdellä G:llä.
 Meillä oli joskus 125cc Honda CR, josta räjähti pytty. Sylinteri lähetettiin silloin jonkun messtarin ohjeiden mukaan viroon putkitettavaksi. Ei tullut takaisin koskaan. Löytyi sitten jostain ihmeen kaupalla MUGEN-tehdaspytty! Sylttyä oli portattu reippaasti ja ilmeisen ammattimaisesti, sovitettu mm. reilusti isompi läppärunko yms. Sylinterillä oli ajettu Unkarin GP, Ruotsin kisoja yms. Kone vaati n.40 millisen kaasuttimen. Pro Circuitin putkella pytystä oli mitattu yli 40 hevosen voimat. Mäntä (joita sylinterin mukana tuli laatikollinen) oli jännän näköinen, alumiini oli pilkullista, ilmeisen vahvasti piiseosteista ja todella kovaa. Männässä oli vain yksi rengas.
Kone sai reilusti happea, kun teini-ikäiset veljekset sitä rankaisivat. Kytkimen painelevyä se söi ja mäntiä meni jonkun verran. Hieman joskus jännätti jäällä ajaessa, kun kaasu hirtti auki, laitoksessa ei ollut tappokatkaisijaa ja rumpujarru CR ei ole minkään kovan pysähtyjän maineessa..

Siis ihan vaan Mugen -nimestä tuli mieleen..

Tolla 1000 cc Mugen hondalla taisi yhdennäköisyyden lisäksi olla ihan virallinenkin yhteys Vincentiin..?