Kirjoittaja Aihe: CAFE RACERS FINLAND  (Luettu 167626 kertaa)

Tammikuu 27, 2012, 21:26:49 ip
Vastaus #240

Pekka Lankinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 879
:police:  Veikkaukseni on  siellä olevan peltilevy imusihti ja muutama litra nasvaa  toinen asia on paljonko siitä painopiste alenee vaikka heittäis koko öljypohjan tallin hyllylle.

Niin, sitä mä ajattelin, että tota malmikasaa vois sitten pudottaa puoli metriä alemmas. Maavaran kärsimättä...  ;D
Suzuki T-250 J/F 4-t
Four Stroke - No Smoke!

Tammikuu 27, 2012, 22:36:10 ip
Vastaus #241

Tatu Virtanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 849
Miksi konetta pitäisi pudottaa? Toimii erinomaisesti tuollakin korkeudella. Eihän Guzzista mitään Bemaria kannata tehdä.

Tammikuu 28, 2012, 16:17:06 ip
Vastaus #242

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
:police:  Veikkaukseni on  siellä olevan peltilevy imusihti ja muutama litra nasvaa  toinen asia on paljonko siitä painopiste alenee vaikka heittäis koko öljypohjan tallin hyllylle.

Niin, sitä mä ajattelin, että tota malmikasaa vois sitten pudottaa puoli metriä alemmas. Maavaran kärsimättä...  ;D

JL Mecanica on tutkinut asiaa. http://www.jlmeccanica.com/esittelyA.htm

Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Tammikuu 30, 2012, 06:56:56 ap
Vastaus #243

Tatu Virtanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 849
Eiköhän noissa kallistusvara ja painopiste ole ihan kohdillaan..

 ;)


Tammikuu 31, 2012, 15:30:13 ip
Vastaus #244

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Eiköhän noissa kallistusvara ja painopiste ole ihan kohdillaan..


Niin, ehkä pitää sanoa, että suunnittelu on ollut täsmällistä! 8)
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Tammikuu 31, 2012, 21:54:14 ip
Vastaus #245

Leo Belik

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1953
  • Cum On Feel the Noize
Mukavaa Cafe Racer ym. lifestailia, pyöriä ja vermettä ym.

HOOKS MOTORS

http://www.hookmotors.com/

http://eshop.hookmotors.com/motorcycles/

BSA "Buzy Beeza"

Helmikuu 01, 2012, 15:44:43 ip
Vastaus #246

Leo Belik

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1953
  • Cum On Feel the Noize
Terve,

En nyt muista, mutta laitetaas kuitenkin linkki kaveriporukkaan, joiden mielessä pyörii Cafe Racers ja lifestyle.
www.tonup.com
Vastaavat Ruotsin vesselit http://www.tonupstockholm.com/

Pidetään huoli, että mennään pää edellä.

(Vesa taitaa mennä väilillä jalat ja välillä pää edellä ;-)
BSA "Buzy Beeza"

Helmikuu 05, 2012, 11:38:41 ap
Vastaus #247

Leo Belik

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1953
  • Cum On Feel the Noize
Hienoja pyöriä, taidetta, linkkejä ja Life Style: MotArt

http://www.themotart-journal.com/




[ylläpito on poistanut liitteen]
BSA "Buzy Beeza"

Maaliskuu 16, 2012, 21:27:42 ip
Vastaus #248

Simo Puikko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 575
Jokunen vanha kuppilakilpurihenkinen kuva Suomesta.
Norton Brittirallissa ehkä-84. Takana taitaa olla Ducati 450 Desmo matkavarusteissa.
Mustavalkoinen taidekuva on Porin Tiilimäen TT:stä silloin kun varikko oli parina ensimm. vuotena Karjarannassa.
Jawakin pääsi kuvaan.
Dunstall Commando ja ahdettu ComManx, josta on täällä ollut ennenkin kuva. Puhaltimena taisi olla lentokoneen ohjaamon paineistuspumppu.
Kuvattu Vet.Rallissa joskus 80-l lopulla.
Viim kuva Vet.Rallista, oliko tuo nyt Viitasaarella. Mikä vuosi?
Pyöräthän on monille varmasti tuttuja. Eihän kuvat ole kuin 20-30 v. vanhoja.


[ylläpito on poistanut liitteen]

Maaliskuu 19, 2012, 14:06:51 ip
Vastaus #249

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Maaliskuu 19, 2012, 14:17:34 ip
Vastaus #250

juha leskinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 187
Jossain näin 90-luvun customtyyliin  rakennettuna  tähtimoottorin harrikkamaisessa rakennelmassa. Se ei yhtään sykäyttänyt.
Kyllä tuossa on enemmän pellepelotonta tottatosiaan! Aika tunnelmallisen oloinen interiööri taustalla. Huima keksintö, liekö edennyt ajokuntoiseksi? Aika mukavan oloisia häksättimiä oli tuon kuvan yhteydessä olevissa muissakin kuvissa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2012, 14:27:22 ip kirjoittanut juha leskinen »

Maaliskuu 19, 2012, 21:34:15 ip
Vastaus #251

Jouko Pajunen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 658
Onneksi tuo rakentelija ei ole tiennyt että lentokoneiden tähtimoottoreissa kampiakseli oli kiinni rungossa ja kampikammio sylintereineen pyöri. Olisi kyllä sitten jäähdytys pelannut vaikka liikennevaloissa seistessä  :).



Huhtikuu 01, 2012, 16:32:49 ip
Vastaus #252

Ari Huhta

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 24
Tälläänen tuli näyttääkö eres yhtään cafee pyörältä,ei kevein eikä nopein.T.Ari

[ylläpito on poistanut liitteen]

Huhtikuu 01, 2012, 16:39:55 ip
Vastaus #253

ARI JUMPPANEN

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1608
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Anteeks kaima, mutta ei näytä! Ei möhköstä oikein saa cafferaaseria tekemälläkään?
Nätti on kyllä muuten, mutta kiwikasa 1,3l on parhaillaan orkkiksena.
Ja tämä on vain minun mielipide.
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Huhtikuu 01, 2012, 17:04:37 ip
Vastaus #254

seppo nykänen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 263
  • ENMc
Mun mielipide on että ei ole mennyt tuunaus hukkaan. Orkkiksia möhköjä on runsaasti, joten tällainen ajan henkeen tuunattu on hieno piristys möhkökantaan. Hieno pyörä onnittelut rakentajalle.
Niin ja tää oli vaan mun mielipide... ;)
Entiset Nuoret Mc