Kirjoittaja Aihe: CAFE RACERS FINLAND  (Luettu 165211 kertaa)

Syyskuu 08, 2012, 09:26:56 ap
Vastaus #285

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Hieno video! :police: :police: :police:


.
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Syyskuu 08, 2012, 14:12:06 ip
Vastaus #286

hannu Lahtinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 628
  • BMWMZGUZZI
Tässä meikäläisen kuppilaraaserilookia vuodelta 1970.

[ylläpito on poistanut liitteen]
HANE

Syyskuu 08, 2012, 20:24:24 ip
Vastaus #287

jouni.halme1@suomi24.fi

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 69
Tässä meikäläisen kuppilaraaserilookia vuodelta 1970.

Hieno kuva, laita lisää jos löytyy.

Syyskuu 09, 2012, 08:58:20 ap
Vastaus #288

hannu Lahtinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 628
  • BMWMZGUZZI
Oikeen harmittaa kun noilta ajoilta ei oo juurikaan kuvia. Toi kuva löyty ihan vahingossa sukulaisten valokuva-albumista.
HANE

Syyskuu 16, 2012, 20:57:44 ip
Vastaus #289

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Syyskuu 16, 2012, 20:59:40 ip
Vastaus #290

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Syyskuu 16, 2012, 21:07:13 ip
Vastaus #291

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Syyskuu 17, 2012, 08:46:45 ap
Vastaus #292

Pekka Lankinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 868
Bikenic 2012 Verkatehtaalla Hämeenlinnassa...

[ylläpito on poistanut liitteen]
Suzuki T-250 J/F 4-t
Four Stroke - No Smoke!

Syyskuu 17, 2012, 17:44:05 ip
Vastaus #293

JarnoPonkala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 886
Jessus et maukkaasti rakennettu vanha kawa  8)

Syyskuu 18, 2012, 08:04:58 ap
Vastaus #294

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Syyskuu 18, 2012, 10:01:08 ap
Vastaus #295

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Syyskuu 18, 2012, 17:36:55 ip
Vastaus #296

JarnoPonkala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 886
tuommoisesta gt 125 suitzasta vois tulla kiva cafe, ainakin äänet ois kohillaan  :)

Syyskuu 19, 2012, 12:23:31 ip
Vastaus #297

Tommi Halonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 483
Aloitusjaksossa ajettiin lähes virheetön, muistaakseni -69 750 tuutti honda nosturille ja eikun paloiksi, hieman hirvitti katsella, nuo kun ovat maailmalla hinnoissa.
Siinä sahattiin mittariston pidikekin raakasti irti yläkolmiosta ja mittarit roskiin.
ASIAA !!!  Yks japsi vähemmän  ;D

Syyskuu 19, 2012, 12:51:12 ip
Vastaus #298

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Aloitusjaksossa ajettiin lähes virheetön, muistaakseni -69 750 tuutti honda nosturille ja eikun paloiksi, hieman hirvitti katsella, nuo kun ovat maailmalla hinnoissa.
Siinä sahattiin mittariston pidikekin raakasti irti yläkolmiosta ja mittarit roskiin.
ASIAA !!!  Yks japsi vähemmän  ;D

Näin se on, maailma on täynnä Tuutti-Hondia, joten harrastetaan ja nautitaan rakentamisen ilosta!
 :police: :police: :police:
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Syyskuu 19, 2012, 13:19:26 ip
Vastaus #299

Kari Sillanpää

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 5196
  • MC Debit
Aloitusjaksossa ajettiin lähes virheetön, muistaakseni -69 750 tuutti honda nosturille ja eikun paloiksi, hieman hirvitti katsella, nuo kun ovat maailmalla hinnoissa.
Siinä sahattiin mittariston pidikekin raakasti irti yläkolmiosta ja mittarit roskiin.
ASIAA !!!  Yks japsi vähemmän  ;D

Näin se on, maailma on täynnä Tuutti-Hondia, joten harrastetaan ja nautitaan rakentamisen ilosta!

No kai se tuutti sentään jatkaa olemistaan raaserina, ei kai se paja mikää teittonan piitsi ole jossa kuulemma vartavasten kateuksissaan Hondia särjetään :-\ Tuskin oli myöskään kusitolppana kuten täällä köyhässä Suomessa missä edes harrikkakerhon rahamiehet ei näytä raaskivan Hondaa särkeä.

Olen kyllä samaa mieltä siitä että moottoripyörä on lähinnä "härveli" tai lelu jossa omistajan kädenjäljen ja mieltymysten tuleekin näkyä. Harrikkamiesten linjoilla siis tässä asiassa, kun ei taida montaa yli 5 vuotiasta harrikkaa löytyä jossa ei olisi jotain rakentelua tehty. Vaikka sitten olisi vaan muutama kilo lisäkromeja ripusteltu ja bullettivilkut. Mun puolesta riittää jos jokaista pyörämallia on yksi orkkiskuntoinen tehtaan museossa (ehkä jopa joka väriä), muutenhan nuo nyt ovat vain tavaroita. Ja parhaalla mahdollisella aihiolla kun aloittaa niin ei tartte joka nippeliä nysvätä kuten tällaisen osakasasta aloittaneen :-\ Itte kyllä "pilaan" mieluiten jo jonkun valmiiksi pilaamia pyöriä ja osia. Kyllä kun esim www.dotheton.com :in rojektiblogeja kattelee niin puistattaa välillä niin ehjien ja vähänajettujen pyörien teurastus, heti ekaksi kone ja pyörät mattamustaksi, etulokari katki ja seuraavaksi rungon kimppuun. Ehkä noista puolet valmistuukin joskus. Rapakon takana näyttää tosiaan japsipyöriä riittävän.

Vaikka tuon toisen keskustelun perusteella voinee todeta että nykyäänhän rakentelu on turhaa tai ainakin persaukisten puuhastelua kun "yksilöllisen" pyörän saa jo valmiiksi kaupasta, "omaperäisine" mattamustine tankkeineen ja punaisine vanteineen ::) Kas kun ei valkosivuja ollu, tai kai nekin saa optiona :)

Harrikkakin saisi tehdä uusintapainoksen siitä Cafe-sportsterista (WHTTHEFCUK-CR, vaimikäseoli) eikä aina vaan noita erivärisiä bobberchopper-wannabe/kiljukotka/heritageja joita on 14 tusinassa.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”