Kirjoittaja Aihe: The CBX Book (CBX1000 ´78-82)  (Luettu 3731 kertaa)

Tammikuu 15, 2011, 21:42:51 ip
Luettu 3731 kertaa

Petri Koivisto

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro,
Osa voi tästä kirjasta jo tietääkin. Eli intohimoinen CBX harrastaja UK CBX CLUBilainen IanFoster on tehnyt todella kauan töitä kirjan eteen (vuosia) ja kirja on menossa painoon helmikuun aikana. Kirja on A4 kokoinen ja sivuja n.400 painoa n.3kg. Hintaa kirjalla on n. £26 ja sillä hinnalla katetaan paino yms. kulut eli voittoa ei todellakaan haeta.
Näin kirjasta elokuussa drafti vedoksen CBX vuosirallissa UK, Kentissä. Kirja ei todellakaan jättänyt kylmäksi.
Tässä muutama sana kirjasta http://www.cam-hk.com/CBX/#Scene_2
Lisää aiheesta löytyy eri maiden CBX Clubien sivuilta. Ttässä muutama, jossa turistaan lontooksi ukcbxclub.com, cbxclub.com, cbxworld.com.

Ite voitin vuosirallissa kirjan pisimmältä CBX:llä saapuneena, mutta olen tilannut kavereille kirjoja 5kpl. Jos kirja kiinnostaa, niin voitaisiin tehdä kimppatilaus jossa minä tilaajana...säästettäisiin postikuluissa. Kirjaa voi myös tiedutella suoraan Ianilta (ian@netvigator.com). Kertokaa minulta terveisiä ja mainitkaa ettette ole missään CBX Clubissa jäsenenä, uskoisin että mielellään lähettää kirjan yksittäiskappaleena myös.

T. Petri Koivisto

Tammikuu 17, 2011, 17:14:00 ip
Vastaus #1

Arto Kylmänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi Petri,
kiitos vinkistä! Tulisin mielelläni mukaan kimppatilaukseen. Meidän motskaritallin kirjastossa on juuri sopiva paikka tuollaiselle kirjalle.

T: Arto K. 050 568 1285

P.S Mun CBX Pro-Linkin kaasarit ovat menossa juuri takaisin paikoilleen. Ovat olleet palasteltuina kesästä asti, on tehty ultraäänipesua sekä kaikkien tiivisteiden vaihtoa Viton-kumisiin. Työtunteja on kulunut kuin Mustangin V8-koneen täysremppaan.

Tammikuu 17, 2011, 22:55:01 ip
Vastaus #2

Petri Koivisto

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro Arto,
Hyvä homma, laitan exceliin ylös. Otan lähempänä tilausajankohtaa yhteyttä ni katotaan finanssi puoli kuntoon.

Sulla on hyvä meininki, itse asiassa ite teen just tota samaa. Ostin itelleni 5L ultraäänipesurin j.lahjaksi. Toinen runko plus irtohilppeet pesty. Täytyy kyllä sanoa, että tulee puhdasta...hyvä laite. Enään ei tartte kuluttaa aikaa ku kanavien tarkastamiseen että on auki. Laitteen hoitaessa homman voi touhuta muuta pyörän kanssa.
Tuolla on muuten kiinnostavia juttuja:
http://www.motorcycleproject.com/
http://www.randakks.com/

T. Petri

Huhtikuu 28, 2011, 22:25:07 ip
Vastaus #3

Petri Koivisto

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Morjens,
Kirja-asiaa eli toukokuun lopussa pitäisi olla kirjat jaossa. Hinta pysynyt £26 + postimaksut. En ole ihan varma mistä maasta mulle tulevat kirjat
9kpl postitetaan, mutta luultavasti UK:sta. Mun kautta kirjan tilanneisiin olen toukokuun aikana yhteydessä, kun tiedän postimaksun myös.
T. Petri

Kesäkuu 13, 2011, 21:37:31 ip
Vastaus #4

Petri Koivisto

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No niin, mun kautta kirjan tilanneille tiedoksi. Kirjat on saapunu UK:n ja postitus mulle varmaan tän viikon aikana eli hyvällä tuurilla Juhannuslukemista tiedossa. Olen asianomaisiin yhteydessä, kun tiedän postitus maksut UK:sta.

T. Petri

Elokuu 24, 2011, 11:27:43 ap
Vastaus #5

Jari Lehtinen

• **
  • Jäsentiedot Poissa
  • Museoajoneuvotarkastaja
Moi Petri

Miten CBX1000 -kirja-asia etenee?

T. Jari

Syyskuu 27, 2011, 22:45:42 ip
Vastaus #6

Petri Koivisto

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Morjens,
Sori ku en ole vastaillu. Kirjat on matkalla suomeen, postitettu n.4vkoa sitten. Tuli noitten postimaksujen kanssa viivettä kun etittiin Ianin kanssa jotain järkihintasta (kirjasatsi painaa yli 20kg). Eli loppujen lopuksi Ian postitti ne Hongkongista, UK:sta toimitettuna olisi ollut todella kallista, mutta toisaalta kirjat olisi jo luettavissa. Maksan kirjat pois ja otan yhteyttä sitten minun kautta kirjan tilanneisiin.

T. Petri

Lokakuu 11, 2011, 20:26:35 ip
Vastaus #7

Petri Koivisto

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tulihan ne kirjat tänään  ;D
T. Petri

Toukokuu 22, 2012, 23:33:50 ip
Vastaus #8

Petri Koivisto

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi,

Mitäs olette kirjasta pitäneet. Mun mielestä todella mahtava pläjäys! Siihen on jo jatko-osaa suunnitteilla.
T. Petri