Kirjoittaja Aihe: Imatralta  (Luettu 19578 kertaa)

Helmikuu 23, 2011, 22:01:54 ip
Vastaus #45

Harri Rintamäki

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1389
no niin oli, tehtaan miehet edellyttivät että suzukin miehet pukeutuvat tiimin asusteisiin, barrylle se ei sopinut.
nyt? seppo jänskätään, mitä markku sanoo meille, olimmekohan hiukan uunoja

Helmikuu 23, 2011, 22:12:28 ip
Vastaus #46

Markku Taurama

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 218
Hyvin tiesitte, vai uunoja ;D. Jostain pyörästä ovat nuo Mashe ja Total -mainokset jääneeet mieleen. Odotin, että olisin kuvistani löytänyt tästä lisää, mutta ei ainakaan vielä.
Olisikohan tämä pyörä menossa Apparalle? Siellähän ajettiin seuraavasti: Ahvenisto, Hämeenlinna, FIM-Prize 750-osakilpailut 1.8.1973, 31.7.1974 ja 2.-3.8.1975 sekä PM-kilpailut 12.8.1979 ja 4.9.1983.
Silloin voisi tuo -75 olla kyseessä, mutta epäilisin kyllä myöhempää.

Helmikuu 24, 2011, 15:25:53 ip
Vastaus #47

Markku Taurama

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 218
Tässä silloisen Tsekkoslovakian Peter Balaz jammuineen ilmeisesti v. -76. Entisen itäblokin maista ei tainnut yksityiskuskeja MM:ssä kovin montaa olla noina vuosina. Ketä muita?
Tsekkoslovakian kuuluisin veljeksien lätkäketju: Jiri Holik, Jaroslav Holik ja Alco Holik ;).

[ylläpito on poistanut liitteen]

Maaliskuu 06, 2011, 14:39:52 ip
Vastaus #48

Markku Taurama

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 218
Tässä Tillolan ratahankkeen vetäjä (menihän oikein?) jahtaa, mutta ketä?

[ylläpito on poistanut liitteen]

Maaliskuu 06, 2011, 15:40:26 ip
Vastaus #49

Harri Rintamäki

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1389
ei mennyt, puhut ilmeisesti radan selvitysmiehestä

Maaliskuu 10, 2011, 20:21:18 ip
Vastaus #50

Markku Taurama

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 218
Kaksi jammua, kenen isompi? Savut kun vielä tulisivat putkista :o

[ylläpito on poistanut liitteen]

Maaliskuu 10, 2011, 20:42:33 ip
Vastaus #51

Harri Rintamäki

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1389
tuo isompi on Jack Middelburgin IMN yamaha 500.  Samana vuonna tosin ajoi samanlaisella IMN Yamahalla myös toinen
hollannikas, Boet van Dulmen.  Eroa oli ainoastaan teipeissä, koska Jack käytti Bieffeä ja Boet Kiwiä.
Kertokaapa mikä oli tuo vuosi?  Vinkkinä, toinen heistä valitsi seuraavalle kaudelle Suzukin ja toinen Yamahan J mallin,
arvatkaapa kumpi pettyi valintaansa?

Maaliskuu 10, 2011, 21:08:31 ip
Vastaus #52

Markku Taurama

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 218
Oikea vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä. Tässä toinen kuva Jaskan pyörästä.
Näitä lisää tuolla http://kuvablogi.com/blog/10165/

[ylläpito on poistanut liitteen]

Maaliskuu 10, 2011, 21:26:47 ip
Vastaus #53

Harri Rintamäki

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1389
Tässä Tillolan ratahankkeen vetäjä (menihän oikein?) jahtaa, mutta ketä?

Tuo oli jäänyt näemmä väliin, aika vaikea arvata mutta sanon et se on saksalainen Berndt Turgenthal?  Jos Markku tiedät, kerro,
tuo jää muuten vaivaamaan.

Maaliskuu 10, 2011, 21:34:44 ip
Vastaus #54

Markku Taurama

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 218
Laitoin kuvan aasinsillaksi Tillolaan ja siihen tuo jatkokysymys. Jahdattavasta ei oo tietoa, yritin muilta kuvasivuilta katella, mutta ei löytynyt, joten ei tärkeä.

Huhtikuu 18, 2011, 10:40:16 ap
Vastaus #55

Erkki Korhonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3000
  • Napakelkkamopoilija
Vuoden 1969 ajojen tuloksia.



Napahulluna on hyvä olla.

Huhtikuu 18, 2011, 11:18:57 ap
Vastaus #56

Tommi Pyykkö

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 301
Kuka on toinen MV-kuski,ja mikä Agusta herralla ollut?Siis 10. W.Stropek.

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2011, 18:47:25 ip kirjoittanut Tommi Pyykkö »

Huhtikuu 18, 2011, 16:50:05 ip
Vastaus #57

asko pystynen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 356
Marco Lucchinelli

[ylläpito on poistanut liitteen]

Huhtikuu 18, 2011, 22:06:13 ip
Vastaus #58

Harri Rintamäki

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1389
Tuo Wolfgang Stropek ei ollut MV:n tehdaskuski vaan rahalla itse hankkinut tuon edellliskauden nelikon Itävaltaan.
Stropekia voidaan pitää harrastelijana ilman sen suurempaa menestystä.  Myöhemmin samainen itävaltalainen siirtyi
sivuvaunuihin.  Rahalla saa ja hevosella....

Huhtikuu 19, 2011, 08:01:25 ap
Vastaus #59

erkki itävuori

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 103
Stropekin laite pohjautui 590 ksm katupyörään. Myllyn ja tietysti laatikon sekä ketjuvedon katupyörän kardaanin tilalle oli rakentanut Michael Schaffleitner, joka myös piirsi sen pohjalta kokonaan uuden moottorin, jonka rakentelu vei pari vuotta ja tuolloin Stropek oli jo (väliaikaisesti) lopettanut ajelun.