Kirjoittaja Aihe: 10. Classic Vesijärvi-kierros 3.6.2012  (Luettu 20614 kertaa)

Huhtikuu 29, 2012, 20:21:45 ip
Vastaus #15

Ilkka Eronen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • 8 SPEED
Kaatopaikka löydöt voidaan museorekisteröidä, omiakin kokemuksia (Ariel NH 350) Mutta Heikkisen viritykset.. yhdistetty mopot ja moottoripyörät, kaikki mallit ja vuodet , mutta alle -67 nojatuolit ym ym .  ihmettelen miten ne on katsastettu???

Huhtikuu 29, 2012, 20:44:55 ip
Vastaus #16

seppo savolainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Osapuilleen kasassa....
Tuo mun kommentti ei ollut piikittelyä vaan katsantokanta tapahtumaan
jossa on koolla alan mopoharrastajat jotka synnyttävät niitä museokuntoisia mopoja.

Eli paras mahdollinen tapaamispaikka jossa omasta aktiivisuudesta riippuen on mahdollisuus
kerätä tietoa, solmia "osakanavia" sun muuta kehittävää omaan harrasteeseen mielekkyyttä tuovia osa-alueita.

Harraste ei mielestäni ole tulonlähde, miksi siis yrittää ampua alas tällainen mahdollisuus muutaman
periaatteellisen ilmoitukseen liittyvän kympin tähden. Siis kanava on luotu yhdeksän vuoden aikana, ei se itestää synny.

Kalevilla on muute mielestäni hieno juttu se matkamopoilijan osuus, siinä kansa pääsee näkemään ajossa niitä
mopoja joilla aikoinaan ajeltiin, ilman pölyjä pyyhkimättä.

Huhtikuu 29, 2012, 21:50:55 ip
Vastaus #17

Ilkka Eronen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • 8 SPEED
Mopo tapahtuma OK , mutta noin sairaat viritykset VMPK palstoilla pitäis välittömästi lopettaa.
EM Heikkisen viritykset ei palvele jäseniä mitkä tekee pitkäjänteistä entisöintä ja tutkinta työtä moottoripyörien historiasta.

Toukokuu 05, 2012, 01:23:37 ap
Vastaus #18

Ari Hietajärvi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä tähän maailmaan mahtuu kaikenlaisia harrastajia; toiset entisöi, toiset rakentelee jne. Toiset tykkää toisista ja toiset ei. Näisse menee... Kalevi on tehnyt kuitenkin paljon tämän mopoharrastuksen eteenpäin viemiseksi tässä maassa. Hieno tapahtuma tuo Vesijärven ajo. Olen tainnut sen 4 kertaa ajaa, vaan nytkään en pääse sinne. Olisin tuon viimeisen halunnut ajaa 59 Tunturilla, millä ajoin sen ensimmäisenkin.

Jarmolle: mää lopetin tän pussihousutouhun jo vuosia sitten...

Toukokuu 05, 2012, 01:54:44 ap
Vastaus #19

Mikko Kallio

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä tähän maailmaan mahtuu kaikenlaisia harrastajia; toiset entisöi, toiset rakentelee jne. Toiset tykkää toisista ja toiset ei. Näisse menee... Kalevi on tehnyt kuitenkin paljon tämän mopoharrastuksen eteenpäin viemiseksi tässä maassa. Hieno tapahtuma tuo Vesijärven ajo.

Arin kanssa samoilla linjoilla. Kaleville suuri kiitos hienosta työstä!

Toukokuu 07, 2012, 00:03:47 ap
Vastaus #20

Kalevi Heikkinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Terveisiä Classic Motorshow-näyttelystä Lahdesta! Oli virkistävää ja mieltä ylentävää nähdä monenlaisia harrastusalamme ajoneuvoja, niin alkuperäisiä kuin rakenneltujakin. Olin tapani mukaan paikalla ottamassa myös ilmoittautumisia Vesijärvi-kierrokselle. Nyt lähtijöiden määrä on paperilla 186 mopoilijaa.

Tallistani on pyydetty lainaksi tähän mennessä 15 mopoa, koska omaa ei ole tai jostain syystä saada ajoon. Kaikille halukkaille olen luvannut järjestää ajopelin. Pyysihän jo kymmenkunta vuotta sitten silloinen VMPK:n puheenjohtaja Pekka Koiso-Kanttila minua hoitamaan mopoasioita Klubissamme. Olen tehtävän ottanut vastaan ja yrittänyt kykyni mukaan täyttää sen.

Vaikka Ilkka Eronen ei pidäkään kirjoituksistani, olen iloinen hänen myötämielisestä suhtautumisestaan järjestämääni mopotapahtumaan. Tiedän sinut Ilkka HVA-mieheksi. Turun liepeiltä on kyllä matkaa Lahden seudulle melkoisesti, mutta saat halutessasi tallistani alkuperäiskuntoisen HVA Cornette-mopon 1959 ajettavaksesi Vesijärvi-kierrokselle veloituksetta, jos haluat lähteä mukaan. Näin voit nähdä paikan päällä sen hengen, mikä vallitsee aina Keminmaalta, Oulaisista, Vaasasta, Joensuusta, Lappeenrannasta ja vaikkapa Helsingistä tulleiden mopoilijoiden keskuudessa.

Kyllä me kaikki mahdumme vapaan isänmaamme kurviteillekin nauttimaan jälleen kerran alkavan suven riemuista!

Kalevi Heikkinen

Toukokuu 07, 2012, 00:24:19 ap
Vastaus #21

Jari Vanhanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
"Kyllä me kaikki mahdumme vapaan isänmaamme kurviteillekin nauttimaan jälleen kerran alkavan suven riemuista!"

Näin se on,ei vois paremmin sanoa,kuten Kalevi.
Raisuilla myös kaikki mukaan. :)
< -83 Raisu
     Samoha

Toukokuu 07, 2012, 22:18:24 ip
Vastaus #22

Timo Karhunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Toukokuu 11, 2012, 19:45:34 ip
Vastaus #23

Ilkka Eronen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • 8 SPEED
Kyllä teille ja tapahtumiin varmasti sopii ja ja kuulukin sopia, Mutta VMPK lehden täytyy kiinnittää huomiota ettei Heikkisen viritykset juhli lehdessä. Ehkä Kopteri lehti olis EM henkilölle paras, nimittäin arvostaa rakenettuja kalustoa.
En ole tulossa Heikkisen mopo tapahtumiin.
Olin kyllä Vierumällä enduro tapahtumassa, jopa ajoin lenkin.
Hieno tapahtuma, Kiitos Palille.
T. Lautapoika

Toukokuu 11, 2012, 22:50:52 ip
Vastaus #24

Jarmo Latva-Käyrä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mutta VMPK lehden täytyy kiinnittää huomiota ettei Heikkisen viritykset juhli lehdessä.

*
Olen ollut luulossa että webmaster on se joka seuraa että keskustelu säilyy asiallisena eikä loukkaa ketään henkilökohtaisesti.

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 11, 2012, 22:59:16 ip kirjoittanut Jarmo Latva-Käyrä »
Solifer M-107 (M-55) moottoreille sydämensä menettänyt mopoharrastaja.
Mikäli ajelet meilläpäin, käy tervehtimässä Rajatie 46 Seinäjoki, (Koyo logo päädyssä)
samalla voit päivittää laakeri ja stefa tarpeesi, luonnollisesti posliinikupista kaffetta kaupanpäälle. (sanot vaan että Jarmo lupas)

Toukokuu 12, 2012, 21:10:21 ip
Vastaus #25

Jarmo Latva-Käyrä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mutta VMPK lehden täytyy kiinnittää huomiota ettei Heikkisen viritykset juhli lehdessä.

*
Olen ollut luulossa että webmaster on se joka seuraa että keskustelu säilyy asiallisena eikä loukkaa ketään henkilökohtaisesti.
Nyt meni senat sakasin.
Admin on se joka valvoo kirjoituksia, Webmaster taitaa olla hänen päällikkönsä ja saa luonnollisesti kirjoitella mitä päässänsä kulloinkin liikkuu.
*
Tähän sopisi vanha sananlasku koirasta ja ruokkivasta kädestä, en vaan muista miten se menee.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 12, 2012, 21:21:30 ip kirjoittanut Jarmo Latva-Käyrä »
Solifer M-107 (M-55) moottoreille sydämensä menettänyt mopoharrastaja.
Mikäli ajelet meilläpäin, käy tervehtimässä Rajatie 46 Seinäjoki, (Koyo logo päädyssä)
samalla voit päivittää laakeri ja stefa tarpeesi, luonnollisesti posliinikupista kaffetta kaupanpäälle. (sanot vaan että Jarmo lupas)

Toukokuu 12, 2012, 21:24:53 ip
Vastaus #26

VMPK.fi Ylläpito

• Jäsentiedot Poissa
  • Administrator

*
Nyt meni senat sakasin.
Admin on se joka valvoo kirjoituksia, Webmaster taitaa olla hänen päällikkönsä ja saa luonnollisesti kirjoitella mitä päässänsä kulloinkin liikkuu.

Selvennetäänpä hieman :

Admin = webmaster= päävastaava foorumin ym. web-asioiden toimivuudesta
Moderaattori = henkilö joka valvoo keskustelualuetta

Mitä webmasterin kirjoitteluun tulee, niin enpä usko että kirjoittelen ihan mitä tahansa mitä päässäni saattuu liikkumaan.

Mutta takaisin asiaan. Alkuperäinen aihe koskee Classic Vesijärven kierrosta tapahtumana, joten muulle kirjoittelulle voi avata vaikka oman viestiketjun. Ja vaikka nyt Huimapyörän toimittaja ja webmaster/admin nyt saatu olemaan sama henkilö, osaan kyllä erotella roolini millä sattuneella hetkellä olen kirjautunut sisään foorumille.

Timo Eronen

Toukokuu 15, 2012, 23:34:05 ip
Vastaus #27

Kalevi Heikkinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ilmoitan, että 15.5. mennessä Classic Vesijärvi-kierrokselle on nimensä osallistujalistalle antanut 245 mopoilijaa. Ehdin vielä ottaa ennakkoilmoittautumisia vastaan lähinnä pinssien tilauksen vuoksi ensi viikon alkuun asti. Sunnuntaina olen myös rompepäivillä Lahden Jokimaan raviradalla tutussa Minissäni kirjoittamassa nimiä listaan.

Muistutan edelleen tietämättömille, että 10 euron maksu on vapaaehtoinen sisältäen mainitun pinssin ja samanvärisen tarran. Tänä vuonna väri on kulta mustin tekstein. Myös perinteiset pokaalit annetaan veteraanikunkulle (oma ikä + mopon ikä suurin), kilometrikunkulle (pisin mopolla ajettu matka lähtöpaikalle), kauneimman mopon haltijalle sekä tyylitajukuskille. Lisäksi jaan 3 kpl 100 euron mopostipendejä seteleinä suoraan käteen poliisin arpomille mopoilijoille. Raha annetaan vain arvonnassa voittaneelle, ei välikäsien kautta. Onnea arvontaan! Palkinnot ja voitot jaetaan kierroksen päätyttyä maalissa Messilä Camping-alueella.

Vuosittain on ollut runsaasti jälki-ilmoittautuneita ja niitä, jotka ajelevat mukana osallistujalistan ulkopuolella. Tervetuloa heillekin!

Kalevi Heikkinen

Toukokuu 16, 2012, 06:41:58 ap
Vastaus #28

Hannu Kylli

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsennumero 2573
Mopo tapahtuma OK , mutta noin sairaat viritykset VMPK palstoilla pitäis välittömästi lopettaa.
EM Heikkisen viritykset ei palvele jäseniä mitkä tekee pitkäjänteistä entisöintä ja tutkinta työtä moottoripyörien historiasta.
Miksi sinä sekoitat tapahtumailmoitukseen omat äkkijyrkät mielipiteesi asiasta joka ei edes liity suoraan tapahtumaan?

Kalelle terveiset täältä pohjoisesta ja semppiä järjestelyihin! Mukaan emme pääse tälläkään kertaa kun reissumme suuntautuu pohjoiseen.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 16, 2012, 06:43:41 ap kirjoittanut Hannu Kylli »

Toukokuu 16, 2012, 11:13:14 ap
Vastaus #29

Pekka Tuukkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olisit Hannu nyt tullut tänne Lahteen reitti on selvempi kuin pumpuliperäajossa.