Kirjoittaja Aihe: Intian Enfield kokemuksia???  (Luettu 2061 kertaa)

Huhtikuu 15, 2012, 21:50:24 ip
Luettu 2061 kertaa

mika k. ranta

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olisko tommosessa mitään toivoa ajopyöräks? Vai kidutanko edelleen +50v laitteita?

Huhtikuu 17, 2012, 20:27:05 ip
Vastaus #1

Jorma Kontio

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Shiny chrome won't get you home
Ostin 2005 uutena Electra-mallin. Kaikenlaista ajoa nyt 37 tuhatta takana. Aivan säälittä olen painanut tuulessa ja tuiskussa 95 kilon elopainolla. Nyt on joku ylimääräinen naputus ilmaantunut ja meinaan kurkistaa vähän kiertokankea...
Electraa ei enää valmisteta.
Tätä uutta yhtenäismoottorista ruiskukonetta (EFI) on ollut niin vähän aikaa markkinoilla, etten ole palstoilta vielä kauheasti moitetta lukenut jotain laatuongelmaa lukuunottamatta. 17-tuumaisilla vanteilla varustetut ovat vauhdissa vissiin levottomia.
Perinteisellä moottorilla varustettu lienee huoleton, kun ei aja liian kovaa. Näitä lienee parhaiten saatavilla, vaikke näitäkään enää maahan tuoda.
Kyllä ne ajopyöriä on.

Huhtikuu 17, 2012, 21:47:37 ip
Vastaus #2

Stefan Holmström

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Pystykierreasentaja
Mulla on yksityisesti tuotu Enska vm 90. Aikoinaan jäänyt seisomaan, ajettu aika vähän (ei mittaria), varsin ongelmaton vekotin. Olen käynyt Latviassa saakka (1,5 viikon reissu), ja hyvin toimi. Kunhan ei kiusaa sitä, niin kestää. Sen verran mitä nyt olen purkanut sitä, niin hyvää jälkea tekivät intialaiset.