Kirjoittaja Aihe: Amsterdam käyntikohteet  (Luettu 1453 kertaa)

Toukokuu 05, 2012, 09:27:45 ap
Luettu 1453 kertaa

Antti Törmälä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olen tästä lähdössä just amsterdamiin käymään ja tuli mieleeni että tietäiskö arvon motoristiveljet jotain näkemisen arvoisia käyntikohteita?... Vai meneekö pelkäks pilven poltteluks  :laugh:

Toukokuu 05, 2012, 09:59:15 ap
Vastaus #1

Niklas Lindgren

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Polttele nyt ja syö kun vielä saat. Turisteiltahan on tuo ilo (luvan kanssa) poistumassa piakkoin.

Ei vaan, mukavalta kaupungiltahan tuo vaikutti, vaikkakin sen kerran kun siellä olen käynyt satoi lähes taukoamatta. Pilveä en polttanut, mutta sattumalta törmäsin Richard Avedonin näyttelyyn! Jo se yksinään teki matkasta loistavan. Ruskeat kahvilat ovat perinteisiä pubeja, joissa huumaavat aineet ovat käymisteitse tai tislaten tuotettuja ja tarjoillaan lasissa. Ne ovat vain melko harvassa, mutta hyvä opaskirja tai paikalliselta kysymällä löytää.

Hyvät kävelykengät mukaan ja kaupunkia ristiin rastiin vain. Pysähtymistä aina kun nälkä tai jano yllättää. Mun suosikkitapa kaupunkimatkustaa.

Toukokuu 05, 2012, 12:34:41 ip
Vastaus #2

Antti Törmälä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joo. Toi ois niinku tarkotus. Aikaakin sen verta vähän.
Siellä on kuulemma tulossa joku sellane meininki että vain paikalliset (rekisteröityneet) pääsee coffeeshoppeihin. Eiks se oo vähä niinku sama asia kun sanois ettei neekeri, tai keltane tai jälkeenjääny pääse pubiin?