Kirjoittaja Aihe: VMPK kilvanajokerhon ja SVKMK ry:n yhteistyön merkitys  (Luettu 9041 kertaa)

Toukokuu 10, 2012, 13:10:56 ip
Vastaus #15

Pekka Kärävä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Voin sponsoroida Teille ensi vuoden kisa ilmoituksen Huimapyörään 1/2 sivua 90e.. Taitaa noi svkmk;rahat mennä johonkin muualle jemmaan ,kuin kilpailuhommiin.Sponsoroinnin teen kuljetusliikkeeni nimissä,joten siihen tulee samalla firmani logo.Käykö vai ei,,vastausta odotan! Maksetaan vaikka etukäteen,kun lasku tulee. :o

Toukokuu 10, 2012, 16:04:49 ip
Vastaus #16

keijo pietilä

• Vieras
Aktiivisesti seurojen kotisivuille ja erilaisille foorumeille ilmoituksia, eikä maksa mitään...
Minun osuuteni: http://www.ecr-racing.net/

keke#409

Toukokuu 10, 2012, 22:07:46 ip
Vastaus #17

Leo Belik

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Cum On Feel the Noize
Aktiivisesti seurojen kotisivuille ja erilaisille foorumeille ilmoituksia, eikä maksa mitään...
Minun osuuteni: http://www.ecr-racing.net/

keke#409

Terve,

Kiitos aktiivisuudesta  :)
BSA "Buzy Beeza"

Toukokuu 11, 2012, 00:23:06 ap
Vastaus #18

Heikki Sola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Iltaa Turengista, ja Kärkölästä myös.

Seuraan foorumia. Olen jäsen: SVKMK no.312, VMPK no.6638. Tekee vähän mieli...

Mutta...

Toivottavasti 'kenttäolosuhteet'  ovat keskimäärin iloisemmat kuin mitä esim. tästä kanavasta toistuvasti lukea saa.

Harraste-hauskaahan tämä olla pitäisi vapaa-ajalle. Kaikille. Sekä yleisölle että  ajajille? Lähiajan 'museotoimintaa',  Rata-Ritarit?

Suoraan sanoen,  usein lukiessani tätä palstaa herää kysymys, että itääkö -70 luvun 'katsastus-asema´henki  täällä?

Saivartelua, pykälä-tietoviidakossa säätämistä, toisten vikaa, tärkeilyä, omilla tiedoilla prilieeraamista, tyhjiä perusteluita...

En halua arvostella ilman esimerkkiä ja tässä se tulee:

Esim. koko kirjoittaminen aiheesta: Classic PRE-48 lokarit, alkaen 9.2.2012.

Alumiinia, Rautaa tai vaikka Kuttaperkaa! Soveltaa ja sopia voi turvallisesti ilman tällaista käsittelyä ihan turhasta, jos halua löytyy.

Aikuiset Ihmiset:   ajajat,   katsastajat,   järjestäjät jne... Eihän tällaista voi olla harraste ja hauskanpito? Hymyä huuleen!

Maaseudulla, jossa asun, riistan metsästys, sisältää vähän samoja piirteitä. Uusia jäseniä ja toimijoita on vaikea löytää... miksi?

t. Sola H.

Toukokuu 11, 2012, 07:19:48 ap
Vastaus #19

Ismo Hakamäki

• Vieras
No anteeksi sinne Turenkiin, en kommentoi enää sääntöihin mitään.

Ismo Hakamäki

ps. meillä täällä Pirkanmaalla riistan metsästys on kyllä laieilla ja säädöksillä rajoitettua, mutta en näe siinä mitään haittaa. Salakytät vähät välittää säännöistä ja asetuksista...

Toukokuu 11, 2012, 11:27:47 ap
Vastaus #20

Pertti Sorvari

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • SVKMK#371 VMPK#4155

Hei!

Nyt tosissaan, mutta leikkimielellä!

”Täydet pisteet sille, joka yhdistää huvin ja hyödyn viihdyttämällä ja neuvomalla lukijaa samanaikaisesti.”
Horatius

Omassa alueellisessa moottoripyörä- kerhotoiminnassani, merkillepantava piirre on yhteisöllisyys. Yhteisen harrastuksen kautta syntyy tiivis yhteisö, jonka jäsenet usein jakavat tietoa ja auttavat toisiaan hyvinkin epäitsekkäästi.

Kansallisessa kerhossa on vaikeampaa kohdata yhteisöllisyys.
Itse koen uutena lajin harrastajana, tämän ”foorumin” merkittävän suurena yhdistävänä tekijänä.

”Julkaistua sanaa ei saa takaisin”, sanoi se viisas Horatius aikoinaan. Joten ymmärrän Ismo Hakamäen oikeuden, ja jopa velvollisuuden kommentoida sääntömuutoksia tarkasti, ”sääntökirjan” mukaan. Omalla huumorilla höystettynä toki välillä, heh,heh... 

Faktaa ”duunareista”, jos olen oikeassa?

Ismo Hakamäki on SVKMK:n kilpailusihteeri, SML ja CRR(Classic Road racing) yhteyshenkilö, sekä teknisen valiokunnan toimihenkilö.
Teknisessä valiokunnassa toimivat myös Simo Nieminen, Juha Tiilikka sekä TVK:n pj:nä Pentti Elo.
Lisäksi SVKMK:n terävimpään kärkeen on valittu jäsenistöä edustamaan: SVKMK puheenjohtajan  Simo Niemisen lisäksi, vpj Olli Salonen, siht Leo Belik, rah.hoit Raimo Vuoriniemi. Kerhotuotteet Anssi Krank, kansainväl.pr Hannu Rönkönharju, projekteista vastuussa ovat Reino Laasanen ja Reijo Hietanen.
Toiminnan tarkastajina Erkki Miettinen, Kaarlo Salonen ja Pekka Urrila.

Kaikki kunnia heille! … että jaksavat olla remmissä.

Lainattua:
Suomen Veteraanikilpamoottoripyöräkerho ry. (SVKMK)
”.....
Kerhon tarkoituksena on edistää ja ylläpitää vanhojen kilpamoottoripyörien harrastusta ja kunnostusta sekä luoda edellytyksiä niillä ajamiseen ja kilpailemiseen.
Myös perinne keruu ja vanhojen kisakuskien muistojen ja saavutusten tallentaminen jälkipolville on yksi kerhomme tehtävistä.
SVKMK on Suomen Moottoriliiton jäsen, joten jäsenistömme kilpailulisenssi asiat hoituvat oman kerhon kautta. Juuri kilpailulisenssin saanti oli syy, joka johti erillisen kilpakerhon perustamiseen.
Kerhon jäsenet osallistuvat aktiivisesti sekä Suomessa, että Pohjoismaissa järjestettäviin kilpailuihin, paraatiajoihin ja näytösajoihin.
Varsinkin näytösajoilla haluamme luoda sekä ikäihmisille, että myös nuoremmalle polvelle, sen tunnelman joka aikoinaan aistittiin lukuisilla Suomen TT-radoilla, jotka siihen aikaan olivat yleisestä katuverkosta eristettyjä ratoja (voi niitä aikoja).
On se hienoa nähdä 75 vuotta "nuoren" kaverin ajavan näissä tapahtumissa pyörällä, jolla hän poikasena ajoi oikein todella kilpaa. Se on NOSTALGIAA.
Kaikkihan (tai ainakin monet) muistavat Eläintarhan ajot, Ruissalon ajot, Pyynikin ajot, Imatran ajot jne. Parhaimpina aikoina jokaisella "kunnon" paikkakunnalla oli omat TT-ajonsa.
Ikävää, mutta ne ajat eivät enää palaa. ”

-pertsa-

Toukokuu 12, 2012, 17:16:59 ip
Vastaus #21

Raimo Vuoriniemi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mitähän tuo prilieeraaminen on?

Pelkään että olen syyllistynyt siihen mutta en tiedä mihin olen syyllistynyt.

Hei nyt mahdollisesti selkisi.
Olisiko kyse mahdollisesti sanasta briljeerata.
Jos näin on niin tiedän mihin olen syyllistynyt.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2012, 10:53:20 ap kirjoittanut Raimo Vuoriniemi »

Toukokuu 12, 2012, 17:40:37 ip
Vastaus #22

Raimo Vuoriniemi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
VMPK:n jäsenistä (7808) 266 kuuluu kilvanajokerhoon, eli 3,4 % jäsenistöstä on kilvanajosta kiinnostuneita.
Eiköhän tuosta porukasta suurin osa ole tavalla tai toisella mukana Jurvan Classic kisassa mainostamisen puutteesta huolimatta.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 12, 2012, 17:43:59 ip kirjoittanut Raimo Vuoriniemi »

Toukokuu 12, 2012, 18:09:44 ip
Vastaus #23

Raimo Vuoriniemi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Aika halvalla meinaat Pekka K ostaa pullistelun aihetta seuraaviksi vuosiksi.
Laita nyt nolla tai kaksi sen yhdeksänkympin perään.

Toukokuu 13, 2012, 16:33:37 ip
Vastaus #24

Pekka Kärävä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Raimo! En pullistele ja paukuttele henseleitä. Tuollahan toi oli aikaisimmissa keskusteluissa ilmoitushinnasto.Eli olen puheideni takana..Siis hoida ilmoitus v.2013 Huimapyörään ja lasku mulle..Siinä se oli kaikessa lyhyisyidessään.Eläkkeestä se menee..... ;)