Kirjoittaja Aihe: classic PRE-48 lokarit osa II  (Luettu 9175 kertaa)

Lokakuu 12, 2012, 14:22:04 ip
Vastaus #15

Kymäläinen_Paavo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 278
Asiahan ei suoranaisesti kuulu minulle, mutta kannattaisiko ensin osapuolten sopia onko kyseessä pre-48 vai pre-47 lokarit.
Kymis

Lokakuu 12, 2012, 14:49:33 ip
Vastaus #16

Pekka Kärävä

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 881
Mikäs ero on 47-48 luokilla lokasuojien kohdalla?? ???

Lokakuu 12, 2012, 17:15:49 ip
Vastaus #17

ARI JUMPPANEN

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1608
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Kiinnostas minuakin hankkia classic-kilpuri, mutta tuntuu olevan sen verran
eripuraista sakkia ynnä säännöt epäselvät? Niin vähän arveluttaa koko touhu. ???
Sopua ja selkeyttä hommiin! Tässä sarvikuonojen maassa ei tule mikään ikinä onnistumaan, jos
"kaikki" ei ole saman asian takana. Varsinkin, jos siinä vielä muut skandinaamiot on sotkemassa.
Tätä mieltä tänään....
 T:Ari
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Lokakuu 12, 2012, 19:37:41 ip
Vastaus #18

Ismo Hakamäki

  • Vieras
Jumppanen hankkii vuan sen kilipurin, säännöt ovat AIVAN selevät. Pre-48 = teräslokarit ja tankki, piste!

Kymixelle, sihteeri-wiikingin kämmi. Luokka -47 ja pre-48 ovat sama asia.


Lokakuu 12, 2012, 21:43:58 ip
Vastaus #19

Kymäläinen_Paavo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 278
Tekisin heti proteesin ja olisin oikeassa.
Pitäisikö siellä toisen maailmansodan jälkeen hieman hellittää Ohei kypärän leukaremmiä?
Jos edes sihteerikkö ei edes tiedä mistä on kysymys, niin ...............
Minulla on perverssi asenne motukkaurheiluun.
Kaikkinaisen kieltäminen EI tuo lisää harrastajia, mutta tämähän on näiden "pilkun n......." tärkein tehtävä.
Siis jos joku haluaa ajaa TT:tä tai RR:ää jollain v...un vanhalla motukka, niin pilkun nuss....n täytyy sanoa, että ei onnistu koska tavalliset motukoissa käytetyt ALUMIINIlokarit.
Eipä siitä sen enempää.
Ette taida olla enää tästä elämästä.
Tässä tapauksessa ei Kymis
vaan
Paavo Kymäläinen
ps. Miettikääs edes nyt vähän.

Lokakuu 12, 2012, 23:13:22 ip
Vastaus #20

Ismo Hakamäki

  • Vieras
ping! saisitko Paavo Kymäläinen muotoiltua tuon viikinkikielelle, niin voin välittää Suomalaisten kannanoton sinne mihin se kuuluukin. Samoin Pekka Kärävälle, on totta mitä selvinpäin poistit, ettei sellaisella teknisellävaliokunnalla ole v....kaan väliä, joka ei hoida hommiaan. Sekin tarvis saada viikinkikielelle, ei ne länsivenäjää ymmärrä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 12, 2012, 23:28:51 ip kirjoittanut Ismo Hakamäki »

Lokakuu 16, 2013, 14:48:04 ip
Vastaus #21

Juha Pekkanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 128

Lokakuu 16, 2013, 19:32:10 ip
Vastaus #22

Jouko Pajunen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 658
"Lex Kortelainen"  :)

Lokakuu 19, 2013, 21:43:24 ip
Vastaus #23

jarmojalonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 664
Moro.
Turhaan Pekka peliin hankki silloin pelti lokarit.alumiinit vei romusoinille.nyt on mies 175 voskhodin ikeessä.
Olisi vaan hankkinut italialaisen pelin luokkaan......
Tää on niin tätä.
T:Jarmo

Marraskuu 16, 2013, 00:14:55 ap
Vastaus #24

Pekka Kortelainen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 535
  • vpkorte
Muistin virkistämiseksi Jarmolle ja muillekin totean, että en vaihtanut Pässiin rautalokareita, alumiinisillä ajelin mitä ajelin, eikä ne pässistäni pudonnut, vaikka niitä kuulemma oli putoillut jossain ja vaaratilanteita ollut? Eikä tankkikaan pudonnut, no se olikin rautatankki.
BSA on uudella omistajalla joka osti viime keväänä siihen uudet rautalokarit, taidan ostaa nuo kuuluisat alumiinilokarit muistoksi tallin seinälle.
Eipä tuokaan sääntöuudistus ollut kuin pari ajokautta voimassa, vaikka piti olla vuosiksi etiäpäin.
Nyt olen todella neljän 175cc Voshodin ikeessä, kuten Jalonen mainitsi, vauhti ei huimaa, mutta se ajonautinto?? Heh he.
PK