Kirjoittaja Aihe: Suzuki 125 rgf -96  (Luettu 1707 kertaa)

Heinäkuu 21, 2012, 07:40:32 ap
Luettu 1707 kertaa

Harri Kauranen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • No joo,on noita touhuja eläkettä varten
Mulla olis tollanen hupipyörä tossa pihassa.Toissa päivänä se teki tempun.Lähin sillä ensin motonettiin ja kaikki ok.Motonetin pihassa se pahus meni omia aikojaan nurin ja nuppikin katkes kytkin kahvasta.No siitä lähin kaverille,käynnisty huonosti.No halvattu kiinnitin oikein huomioo,kun ei kulkenu kun seitsemää kymppiä enää.Kaverilla olin pari tuntia ja kotiin lähtö.No ei meinannu herätä millään pirulla,mutta lopulta heräs.Lähin ja kohta toi ei enää kulkenu kun neljää kymppiä,eikä jaksanu nousta kun vaivoin ykkösellä pieneenkään nousuun.Muutama kilsa ennen kotopihaa käynti loppu tyystin.Hälyytin velipojan ja haettiin uus tulppakin,mutta ei kipinää,ei ole vieläkään.Sais vaikka oikea seppä tulla paikanpäälle ja selvittää,missä vika,ois meinaan muutakin kyseltävää.No kuitenkin toi kipinä homma ihmetyttää ja kuis se sen vedon vei koneesta kokopnaan.
Teen josn huvittaa ja kerkiän

Heinäkuu 21, 2012, 08:17:14 ap
Vastaus #1

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Aika ihme touhua, tohtori house hommaa ???  lämpö leikannut tuskin, mulla vaan rebelli teki tihku sateessa kerran sen kun kokkolasta painoin sinkki kireellä kohti etelää ja parkanon kohilla loppu vaan veto, tulppa ja bensa ok, sit aikani köröttelin ja ennen parkanon shelliä pitkä alamäki ja pikku honda alko pelaan normaalisti  ??? ja pelas jokelaan asti