Kirjoittaja Aihe: Esittele oma pyöräsi  (Luettu 107048 kertaa)

Elokuu 01, 2012, 14:11:03 ip
Luettu 107048 kertaa

Pekka Puoskari

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1874
  • naavaparta
Poistin tämän aiheen tuolta yleistä keskustelua osastolta koska tuli palautetta.
Tännehän tämä kuuluu.

Esittele oma pyöräsi oli se sitten vanha tai uusi.
Kerro pyörästäsi joku ominaisuus joka tekee siitä hyvän tai huonon.

Tässä minun Suzuki GSX 1100 S Katana vuodelta -82.
Tosi makee peli vaikka radalla ajella.
Käytin tämän atomeina 2002 talvella. Mitään ei ole tarvinnut sen jälkeen korjata.
Kone on tehokas ja kehrää kuin kissa.
Monta alkuperäistä ei ole tullut enää viime vuosina vastaan.
Tässä on kuitenkin nuita muoviosia sen verran että en ole kehdannut sillä vielä veteraaniralliin tulla.
http://youtu.be/dusbC1DzJjM




Elokuu 01, 2012, 15:47:11 ip
Vastaus #1

Maria Hakoköngäs

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 379
Miepäs voin esitellä possumopon kans.

Suzuki GS450 vm 82
Ostin pyörän aikalailla puolikuolleena raatona oliskohan ollu 2009 kesällä. Kaikki sähköt piti askarrella uusiksi että sain käymhään. Kaikenlaista sille on tehty, että siitä tuli kääpiökuskille sopiva menopeli. Hyvin se ylheensä pellaa, tälle kesäle on tarttenu uus jännitteensääjin vaihtaa ko heitti lataamasta. Nyt vähän kaasarien imukurkut valskaa. Pakoputki on halavin mitä kaupasta löyty. Kulutusosia pitäs vaihella, ketjut, rattaat ja takakummin oon vaihtanu muutama sata kilometriä sitten, etujarrujen yläpää tuli vaihettua kevväilä ja jarrupalat. Kilometrejä mittarisa 70t, joista itte olen ajanu vähän alle puolet.
On siitä oikheen viteoki: Suzuki GS450 vm1982

Sieväkihän se on ko sika pienenä: http://file.jaatiedostosi.com/RFGhgH/kaikki_kuvat_459.jpg

Elokuu 03, 2012, 21:25:27 ip
Vastaus #2

Pekka Puoskari

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1874
  • naavaparta
Hienoa Maria.
Lainaus
Ostin pyörän aikalailla puolikuolleena raatona oliskohan ollu 2009 kesällä

Joku iskelmätähti ajeli keikoille tuollaisella nelipuolikkaalla aikoinaan?
Taiska vai joku muu?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 04, 2012, 10:14:59 ap kirjoittanut Pekka Puoskari »

Elokuu 03, 2012, 22:38:14 ip
Vastaus #3

Risto Saastamoinen

  • Vieras
Ja tässä meikäpojan pienin. 47 kuutiota, kolme vaihdetta, kaksi pyörää. Parasta tässä on, jotta saapi päästellä aivan rajoituksen mukaista nopeutta, kun on moottoripyörän kilvessä kiinni.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Elokuu 05, 2012, 22:09:11 ip
Vastaus #4

Kari Pääkkönen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1015
Upeassa kunnossa oleva Jupiter, kuin kaupasta juuri ostettu.
Triumph T140 1977 
M-B W210 E200 1998 Avantgarde

Syyskuu 18, 2012, 12:13:31 ip
Vastaus #5

Kari Pääkkönen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1015
Tämän otsikon alle toivoisi tulevan enemmän pyöriä .. joten näytetään esimerkkiä: H-D XLH1000 -79/80 . Kohtalaisessa kunnossa säilynyt Rautakantinen Sportster. Satuloita on 3 vaihtoehtoa ja tämä mieluisin.   

XLH1000   

Triumph T140 1977 
M-B W210 E200 1998 Avantgarde

Syyskuu 18, 2012, 13:23:11 ip
Vastaus #6

Erkki Korhonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3004
  • Napakelkkamopoilija
Vähän arvostettuja pikku pyöriä olen haalinut.


« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2012, 13:24:56 ip kirjoittanut Erkki Korhonen »
Napahulluna on hyvä olla.

Syyskuu 18, 2012, 14:13:39 ip
Vastaus #7

hannu silven

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 174
Vähän arvostettuja pikku pyöriä olen haalinut.
Kerrassaan syötävän näköinen namu! Itsellä odottelee toimenpiteitä Tallin hiljaisemmassa siivessä saman tehtaan tuote. Puuttuvat osatkin suurin piirtein jo haalittu, kun vaan ehtis ja viittis!  :-[

Syyskuu 18, 2012, 14:33:28 ip
Vastaus #8

hannu silven

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 174
...suurimpana syynä edellämainittuun saamattomuuteen taitaa olla tämä lellilapsen aseman saavuttanut Lime Green, jonka edellisen omistajan vastuuntuntoinen ja uhrautuvakin vaivannäkö on siunannut yhteistä taivaltamme jo kolmatta vuotta. Normaalia ylläpitohuoltoa suurempia paineja ei juurikaan ole tarvittu. Kuvassa vielä näkyvä pakokäyrien ruskettumisongelmakin ratkesi viimein, kun tryykattiin pintaan Tech Line´n Black Satin.



PikkuKetterän ohella huomiota & toimenpiteitä odottaa ekan vuosimallin  ' 81 Z1100 Ruutta  (GPz1100B1)

Syyskuu 18, 2012, 14:45:36 ip
Vastaus #9

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3876
  • V.I.P. jäsen
Tämä kuva ei liiku, mutta kovasti ovat vaahteralehtitaustaa ja koiraa kehuneet.  :P

Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Syyskuu 18, 2012, 14:48:39 ip
Vastaus #10

Tommi Sipilä

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 467
Tuli sitte hommattua kesällä itelle ensimmäinen moottoripyörä ja keulitaampa asiasta tännekki näköjään.
Tuli hommattua Tommonen Hondan CX500B vuodelta -81.

Kriteereitä oli köyhällä kohtuullinen hinta ja siisti kunto, sitten vaihtoehdoista karsittiin päällimmäiseksi tuo twini. Kunto on teknisestikin hyvä, tällä hetkellä tehtävää listalla on etupumpun stefojen ja pölyhuulien (ja samalla öljyjen vaihto). Jos tota vuosien varrella sais hiottua semmosenn kuntoon että sais halpoihin kilpiinki..
Aim low and achieve your goals

Honda CX-500 1981
Tunturi Super Sport 1978 (ikuisuus projekti)

Syyskuu 18, 2012, 17:43:10 ip
Vastaus #11

JarnoPonkala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 886
Tämmöseen kaunottaren tuli haettua kilpi  :P

[ylläpito on poistanut liitteen]

Syyskuu 18, 2012, 19:37:23 ip
Vastaus #12

Vesa Salmu

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 2710
Neuvostovalmisteinen K 750 M Roikkarallivarustuksessaan.

[ylläpito on poistanut liitteen]
Kommentteja uuninpankolta.

Syyskuu 19, 2012, 09:43:20 ap
Vastaus #13

asko pystynen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 356
Suzuki 650/ Palma

[ylläpito on poistanut liitteen]

Syyskuu 19, 2012, 12:31:00 ip
Vastaus #14

Tommi Halonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 483
1979 Lapiopää Harrikka Läski Bob elikkä Lontoox FXEF Shovelhead Super Glide Fat Bob. Varustettuna +5 astetta/+6 tuumaa keulalla ja 2002 Ninjan etujarrulla.
80 kuutiotuumaa eli 1340 kuutiosenttimetriä  :D