Kirjoittaja Aihe: Ajohalut loppuu ajamalla - Ajokauden lopetus  (Luettu 11888 kertaa)

Marraskuu 10, 2020, 07:23:50 ap
Vastaus #90

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Paljon oli viime perjantaina 6.11 moottoripyöriä liikkeellä, taisi olla +11 astetta lämmintä, juhannuskelit.

Marraskuu 18, 2020, 23:52:14 ip
Vastaus #91

Harri Valtari

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vuosi sitten marraskuun alussa kävin  150 - Vespalla lähikaupungissa kantabaarissa kiusaamassa naismyyjiä , ruumiinrakenne  kun rajoittaa miesmyyjien kiusaamista . Tänään suoritin , porttikiellon päätyttyä , saman reissun Diversionilla . Ajaminen oli kohtuullisen mukavaa , lämpötila +5 ja tie paikoin kuiva . Vastaan tuli toinenkin seko . .  , tarkoitan sitkeä motoristi GS Bemarilla . Tuommoisen pyörän nähdessä tulee tarve " repiä pelihousunsa " . Koska en pelaa mitään , minulla ei myöskään ole pelihousuja , joten vastineeksi päätin polttaa ajohousuni , ne kun ovat vuodelta 1997 ja ovat alkaneet vuotaa pahoin . Rukka on kallis merkki , mutta vastine rahalle on ollut hyvä . Lohdutin itseäni , että Bemarin sijaan minulla on teoriassa 20 000 käytettäväksi viinaan , lauluun ja voimakkaasti meikattuihin naisiin . Hemmetti , että itselle valehtelu on vaikeaa . Pyörän ostoa olen kyllä suunnitellut , täyskatteellinen ruiskulla oleva pyörä . Toisaalta , kun saisi tehtyä jotain tuolle Jammun pleksille , niin pyörä kyllä ajaa asiansa , kypärämelu vain on aikamoinen . Niin tai näin , outoa on , kun vielä marraskuun puolivälissä voi moottoripyöräillä täällä lakeuksilla . O tempora , o Mora , kuten käsityöläiset sanovat .