Kirjoittaja Aihe: Esittele oma pyöräsi  (Luettu 107214 kertaa)

Elokuu 21, 2017, 07:52:52 ap
Vastaus #210

Reijo Huhtakangas

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 5357
  • Tulin nain ja voitin
Tämmöseen se Ducati vaihtui, "Japanin Vincent"  Yamaha TR1 -81, museorekisteröity ja entisöimätön suomipyörä.

Oli se Ducati Monsterin ajoasento liian tiukka, siis jalkojen osalta, se kun on matala pyörä ja jalkatapit korkealla niin polvikulma oli minun fysiikalleni aivan liikaa.

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2017, 07:55:30 ap kirjoittanut Reijo Huhtakangas »
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07


Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  


http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Elokuu 21, 2017, 22:36:17 ip
Vastaus #211

JariLehikoinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 558
  • B.S.A.
http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=73260.msg498380#msg498380

Lomalla tallia siivotessa löytyi tääkin kesken jäänyt projekti. Pistin piuhat ja jalkatapit ja nysse taas kulkee niin maan perkuleesti.
Ekaa kertaa tällä vuosituhannella.



[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2017, 23:02:50 ip kirjoittanut JariLehikoinen »


Elokuu 31, 2017, 08:08:37 ap
Vastaus #213

Mika T Kyllönen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 472
http://www.tekniikkatalous.fi/talous_uutiset/liikenne/suomen-ensimmainen-omavalmisteinen-sahkopratka-ei-toimi-teoriassa-mutta-se-toimii-kaytannossa-6671765

Hieno juttu! Taas siinä suomalainen ennakkoluulottomasti teki asioita "joita ei voi tehdä"...... ei muka voi kierrättää vanhoja akkuja; p#skapuhetta akkuvalmistajilta, että saadaan ihmiset ostamaan aina vaan uutta tilalle. Ja noista säätöhommista: ettei vaan kohta joku ilmoittele, että kyllä se onnistuu kun tehdään tälleen...
Lisää tämmösiä innovaatioita. :laugh: :)

Elokuu 31, 2017, 10:23:26 ap
Vastaus #214

Jaakko Latvanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 2906
Silmällä kattoen takaswingin lujuuslaskentaa vähän ihmettelen; kohan ei rupiais woblaamaan?  Ei tuo tietysti mikään superpyörä oo vauhtivarojen suhteen, eikä toisaalta kolmiotukien lisääminen vaikka swingin alle ole ulkomaan  konsti.  Kokonaisuudessaan hatun noston arvoinen yritys; ennakkoluulottomia ja itseensä uskovia nuoria ihmisiä ei ole Suomessa liikaa!  Moottoripyörä-alasta en sano mitään, mutta sähkötekniikan kehittäminen ajoneuvokäyttöön saattaisi jopa poikia oikeasti työtä ja tulevaisuutta monelle.
jv

Elokuu 31, 2017, 20:55:48 ip
Vastaus #215

Kari Sillanpää

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 5250
  • MC Debit
Tässä minun viimeisin projektini (kuva myyjän ilmoituksesta):



Harrikka XLS1000 Roadster vuodelta 1983. Sportsterin erikoismalli, iso tankki, omanlaisensa satula ym. Tarvii elvyttää ja sipistellä, mutta koko lailla ehjä aihio kuitenkin.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 31, 2017, 20:59:49 ip kirjoittanut Kari Sillanpää »
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Syyskuu 01, 2017, 16:44:21 ip
Vastaus #216

Kari Pääkkönen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1015
Hieno. Taitaa olla viimeisiä rautakantisia. Hyvin nämä Ironheadit toimii jos on oikein huollettu eikä mahdollisia korjauksia ole tehty väärin.
Triumph T140 1977 
M-B W210 E200 1998 Avantgarde

Syyskuu 01, 2017, 17:44:21 ip
Vastaus #217

Kari Sillanpää

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 5250
  • MC Debit
Hieno. Taitaa olla viimeisiä rautakantisia. Hyvin nämä Ironheadit toimii jos on oikein huollettu eikä mahdollisia korjauksia ole tehty väärin.

Kiitos :) Joo, loppupään rautapäitä tämä, olikohan 85 viimeinen. Tämä vaikuttaa toistaiseksi aika räpeltämättömältä, se olikin suurin syy juuri tämän yksilön hankkimiseen. Runko tässä on sama kuin myöhemmissä evo-malleissa, levyjarrut edessä ja takana jne eli kohtuullisen moderni pyörä on kyseessä. Eihän mulla näin uutta pyörää ole ikinä ollutkaan ;D
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Syyskuu 01, 2017, 19:30:57 ip
Vastaus #218

Kai Vuori

  • *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Viestejä: 156
Tänään panssarimuseolla kaffella.



-81 lapiopää.