Niin. Pyörien hintapyynnöt ovat tällä hetkellä aivan stetsonista toisinaan, liekkö koronan syytä sitten. Täysin samanlaista tonniäffää voi yksi myydä tonnilla ja viereinen kolmella tonnilla. Aivan absurdeja pyyntöjä näkee yhä enemmän. Museopyörissä alkaa olla Suomessa se, että niitä alkaa olla liikaa arvomielessä. Inflaatio iskee väistämättä. Yhä useampi pyrkii vain tekemään voittoa museoinnilla, mikä ei liene harrastuksen tarkoitus. Siis tehdä voittoa. Trokarit etsivät halvalla helposti museoitavia pyöriä, hakuagentit vaan laulaa, ja sitten triplahinnalla myyntiin. Sitten ne on myynnissä vuoden, ja hinta tippuu satasen kuussa. Moni pyörä on kuitenkin yhä se vanha loppuunajettu romu, vaikka siinä olisi se museokilpi ja päällisin puolin kaunis.
Jos ihan ok yksilön saa tonnilla, niin maksaako siitä kukaan kahta museokilpisenä? Siinä ja siinä. Ehkä sellainen, joka haluaa just sen mallin mutta kolmea tuskin kukaan maksaa. Mulle tarjottiin viime vuonna yhtä museopyörää reilulla puolellatoista tonnilla. Ei muuta vikaa, kuin kaasarien putsausta vaati. Hetken päästä se oli jollain myynnissä neljällä tonnilla. Nauratti. Museopyöriä myyvät yhä useammin henkilöt, jotka eivät ole ajaneet pyörällä, eivät tiedä siitä mitään eivätkä harrasta moottoripyöräilyä. Ovat vain ostaneet jostain toiveena tehdä voittoa, heti oston jälkeen myyntiin. Ehkä niitä joku joskus ostaakin, en tiedä, siellä Euroopassa sitten jos ei Suomessa. Lama tulee, kaikkia keinoja käytetään.