Kirjoittaja Aihe: Terhi 5  (Luettu 3294 kertaa)

Marraskuu 25, 2012, 09:32:06 ap
Luettu 3294 kertaa

Timo Mällinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro.
Ongelmana olisi heikentynyt puola. Voiko puolaa "elvyttää" mitenkään? Jos ei voi niin voinko sen tilalle laittaa minkä puolan tahansa jos on 6v ja sopii magneeton sisälle? Tai olisko jollain myydä laitteeseen sopivaa puolaa.

Marraskuu 25, 2012, 11:11:12 ap
Vastaus #1

Leo Eiranen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei voi elvyttää. Vaatisi uudelleen kääminnän. Voi varmaankin korvata millä tahansa puolalla, kunhan fyysiset mitat ovat samat. Volteista ei tarvitsee välittää. Magneettomies Vuorela pystynee auttamaan. Jos varaosaluetteloa tai muuta sellaista tarvitset, minulla on yhtä ja toista. Laitan liitteeksi luettelon.

[ylläpito on poistanut liitteen]
Eläkesopuli

Marraskuu 26, 2012, 09:19:59 ap
Vastaus #2

aku virrankoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Me asennettiin kerran 5hv Terhiin auton puola sinne koneen kylkeen.Mahtui muistaakseni ongelmitta kopan sisään.
Eihän se kaunis ollut mutta toimi niin kauan kun se minulla oli.

Marraskuu 28, 2012, 18:58:34 ip
Vastaus #3

Jukka Penttilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Otappa yhteyttä Keräsen Tatuun, se pystyy luultavasti käämiä sen uudelleen. Tatu löytyy tältä palstalta.

jpe
No, tässä sitä mennään jonnekin tulevaisuuteen, 2-pyöräiset jää vain harrastukseksi, vähintään 3-pyöräinen pitää olla alla jos meinaa pystysä pysyä, ei voi mittään.

Marraskuu 30, 2012, 23:57:26 ip
Vastaus #4

Petri Leinikka

• *
  • Jäsentiedot Poissa
sulla on siis ilmajäähdytteinen 5 hp terhi valkoisella kopalla ja sytytyspuola on vauhtipyörän alla? sytytys puolahan oli juuri terhi vitosen tyyppivika joka ilmeni että verkoille mennessä pelasi hyvin mutta eipä lähtenytkään ennä verkkojen noston jälkeen käyntiin millään konstilla. uusia puolia löytyy vielä mahdollisesti leppävirralta numerosta 0400-578033 ja muistaakseni voimakoneessakin niitä yhteen aikaan oli myynnissä. mulle noita terhejä on siunaantunut joitakin yksilöitä ja yksi tern 6  joka on siis terhi 5 export mutta ruotsin markkinoille tarkoitettu malli.

Joulukuu 01, 2012, 17:50:15 ip
Vastaus #5

Ari Nousiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla olis tuollaisen Terhi 5 Exportin käyttö- ja huolto-ohje. Joutais myydä tarvitsevalle.
Vantaalla
0400 598 044