Kirjoittaja Aihe: Ääninäyte  (Luettu 3662 kertaa)

Maaliskuu 15, 2013, 13:51:55 ip
Luettu 3662 kertaa

Raimo Vuoriniemi

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 293
Pyynnöstä laitettu

Katso jos haluat  RHM POWER 5

Maaliskuu 16, 2013, 13:44:57 ip
Vastaus #1

Pekka Kärävä

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 881
Miksi 5-putkea??? 4-syl.vehje???FZR-1000 :'(

Maaliskuu 16, 2013, 14:08:59 ip
Vastaus #2

ARI JUMPPANEN

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1608
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Jospa ukkelit on jostain saanu käsiinsä entisen motogp kilpurin padan?
Ei tuo kyllä ihan perus neloisen ääneltäkään kuulosta?
??? Outo homma... 8)
Tosin ne motogp vermeetkin oli max. 1000cc.
Mihinkähän classic luokkaan mahtanee käydä 1100cc 5cyl. kone?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 16, 2013, 15:31:14 ip kirjoittanut ARI JUMPPANEN »
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Maaliskuu 16, 2013, 18:23:14 ip
Vastaus #3

Sami Ilmonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 664
Onko järkee vai ei, niinkuin laulussakin sanotaan  ::) No tekemisen ilo ja liikaa aikaa....

Maaliskuu 18, 2013, 12:25:41 ip
Vastaus #4

Pekka Kärävä

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 881
Selvishän tääkin juttu.Pyörähän on ja kuski aivan kärki-uukkoja Turun puolesta.Kuskikin vasta nuori poika 50v. ::)

Maaliskuu 18, 2013, 15:38:12 ip
Vastaus #5

Harri Rintamäki

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1389
tämä nuori poika tottelee nimeä Markku Makke Loponen, siis Hatin pikkuveli ja Loposen Raimon poika.  Raimo oli menestyksekäs kilpakuski
50-60 taitteessa ajaen mm. Ducatilla Eltsussa ja voitti paljon kilpailuja mm. Piritan Ajot Tallinassa silloin kun laivat ei vielä kulkeneet niihin riemuihin.
No Raikka on myös pätevä peltseppäkin mm. ja sen tuloksena noi Makken 5 putkea, ai miksi?
Poika oli kertonut isälleen täyttäessään 50 vee et hitsi ku sais 5 putkee tuohon FZR:ään ja Raikka pani toimeksi. Tiedoksi sitten muillekin että
putkia on tehty muillekin ja mies tietää mitä tekee. 10 vuoden kuluttua voimmekin, ne jotka vielä silloin hengittää aistia kuusiputkisen laulua
siitä Moto-GP padasta.  KOrjaus tuohon 1100, kyllä se on kirjoitusvirhe ja on edelleen tonninen ja edelleen 4-sylinterinen.

Maaliskuu 18, 2013, 16:02:30 ip
Vastaus #6

mika korhonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 608
muistanko oikein, ett tämmönen oli jollain toisellakin. Ainakin olen aiemminkin ihmetellyt tota 5 piippua fzr perässä jostain lehdestä vai onko sama pyörä?

Maaliskuu 18, 2013, 16:04:39 ip
Vastaus #7

Harri Rintamäki

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1389
tietääkseni on sama, suomessa ainakaan ei ole ketään toista pellepelotonta vielä toistaiseksi ilmaantunut.

Maaliskuu 18, 2013, 16:20:15 ip
Vastaus #8

Harri Rintamäki

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1389
tai oikeastaan on.  jokunen vuosi takaperin ilmestyi varikolle classicpeli MV-Agusta, siis se 2 sylinterinen, kone kuin jawan mosan näköinen
mankeli.  Siihen oli laitettu oikean kilpuri esikuvan mukaan hämäävästi kolmas putki, sitä en tiedä johtiko se putki mihinkään vai roikkuiko vaan
mukana, silti siisti laitos.

Maaliskuu 18, 2013, 21:00:09 ip
Vastaus #9

Hannu Laaninen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 48
  • penkalla,kun housut pysy kuivana.. toistaiseksi..
tietääkseni on sama, suomessa ainakaan ei ole ketään toista pellepelotonta vielä toistaiseksi ilmaantunut.
Oli molempina kertoina Mukkula TT -näytöksen etupyöränä .. Vai.. :)

Maaliskuu 18, 2013, 23:22:30 ip
Vastaus #10

Harri Rintamäki

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1389
kyllä oli.