Kirjoittaja Aihe: AJS 7R -56  (Luettu 16127 kertaa)

Huhtikuu 09, 2014, 19:54:53 ip
Vastaus #30

Pelle Lillkvist

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tänään verstaasa lapsenlapseni Tim oli auttamassa niin nostimme lattialle yläkerroksessa 7 R:n lattialle, tietysti ilman tankkia. Ylihuomenna poistan vielä satulan, sitten varovasti portaita alas köyden avulla jarruttamalla. 7R sekä Douglas 350 1914 viedään sitten näyttelyyn naapurikaupunkiin kokkolaan ( tidigare: Gamla Karleby). Luultavasti myohemmin Lahden Näyttelyyn. Tavataan!!

Huhtikuu 17, 2014, 16:43:43 ip
Vastaus #31

Pelle Lillkvist

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kokkolassa ACC- näyttelyssä oli tunnelmaa. Ja että kerholaiset hakevat rekvisiitan itse varovaisesti autoillaan, sen lisäksi antavat pienen km- korvauksen, kahvi- pullatarjoilun. ruuan kahdelle sekä hotelliyön.  Mainiota!!  Kaverini Stefan Kanckos sai pokalin hienosta Matchless 500- 36 pyörästänsä, ja minä sain best race pokaalin AJS 7 R pyörästäni ! Ja ei pieniä kuppia vaan vähintään 35 sm. korkeita kannuja. Ihanaa!. Kun pojat perjantaina hakivat 2 pyöräni museosta ne myös halusivat lainata koska autoon mahtui mun v. 1972 valmistettu moottorisoitun potkukelkan. Niin ne saivat ja sille siis iso pokaali sarjassa eniten unic- sarjassa. Joten hauska oli naapurikaupungissani.  Hyvää pääsiäistä teille kaikille.

Huhtikuu 30, 2014, 09:33:06 ap
Vastaus #32

Pelle Lillkvist

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vaikka olen aika kauan koettanut saada selville mun 7 R: entinen omistaja niin en vielä en tiedä. Ehdotuksia kyllä on. Uus nimi on nyt listalla näet : Kuopiossa 70- luvulla ja nimi Puustjärvi. Saanoko se nimi jotakin jollekulle?   P.S. Allekirjoittanut sekä k.o. pyörä on Rikun montterissa Lahdessa nyt 3-4 5.   Nähdään - Vi ses!!

Toukokuu 10, 2014, 08:42:56 ap
Vastaus #33

Pelle Lillkvist

• *
  • Jäsentiedot Poissa
AJS 7 R pyöräni oli Rikun montterissa Lahden Näyttelyssä , mutta ei auttanut saada selvä kenen entinen se on! Mutta oli siellä mukavaa olla 2 päivää, samalla kun sain mainostaa Museoni, ja myydä muutamaa kirjaa. Ja pyöräni todellakin valokuvattiin, ja onhan sillä niin komea tankki.
Muuten kuopiolaisen Puustjärven nimi on Joel Puustjärvi, mutta kuulemma hänellä on ollut Matchless G 50 eikä 7 R.  Nyt 2 uutta nimeä on taas ilmestynyt:  Ilari Pekkinen sekä Vladimir Karnavaara.  Vad säger dessa namn åt er som vet mera än jag?  Kuka tietää??

Huhtikuu 29, 2016, 20:33:43 ip
Vastaus #34

Tor A Fors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Lisää porukka haluaa pästä kattomaan tämä aito suomalainen AJS 7R kilpuri. Löytyyko se nyt taas Pellen näyttelyssä Pietarsaaressa?