Kirjoittaja Aihe: voi poistaa  (Luettu 3370 kertaa)

Tammikuu 28, 2014, 07:43:14 ap
Luettu 3370 kertaa

Henri Riekki

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 758
Moottorikelkkaa ostaessa mukaan työnnettiin koneeton ja paperiton kevarinrunko.

http://aijaa.com/iisCOr

Myyjä sanoi, että noita olisi tullut Suomeen n. 7 kpl. Osaako joku arvella vuosimallia kuvan perusteella? Kerkesin jo luvata tämän kaverin lapsille peltomopoksi johon tulisi kiinankone, mutta jos tuossa on jollekin korvaamattomia varaosia niin ilmoittakaa. Ei tosiaankaan ole hinnankiroissa mutta kokonaan on vietävä..

Penkissä oli jotain repsotusta, tuulilasi rikki, jne, katteet melko ok.

Eihän tämä myyntipalsta ole, mutta tämä onkin varmistus ettei mikään korvaamaton varaosalähde ole menossa tuhoon.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 11, 2015, 09:00:40 ap kirjoittanut Henri Riekki »

Tammikuu 28, 2014, 19:54:40 ip
Vastaus #1

mika korhonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 621
Tuo on Laverda Lesmo nimellä kulkeva pyörä.
TM 8/88 piikkivertailussa löytyy sellainen ja hinta oli silloin 23 900 mk. maahantuoja Moto Italia . Luultavasti 86 alkaen markkinoilla...25 hv brembon etujarrut ja marzocchi keula
Sai 58 vertailupistettä taakse jäi AR Kawa.Edellä tzr, cagiva freccia, aprilia af1 ja honda nsr...

Ei noita montaa varmaan myyty , mutta silloin hämärästi muistelisin stadissa olleen ainakin 3 jotka näin....Joten tuo 7 tuntuu vähältä,..
RG250FG GJ21C, RGV250 VJ22,TZR125 2RH, TZR250 2MA and one barrel from RG500 HM31A and. . .
You can follow my swap tours and others happenings pics at #korppusahateam

Tammikuu 28, 2014, 21:44:00 ip
Vastaus #2

Henri Riekki

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 758
vvv
Joku samanlainen oli tässä hiljattain nettimotossa, ja siinä myös mainostettiin sitä 7:ää maahantuotua yksilöä. Enpä tiedä. Eipä tuolla moottorittomana paljoa arvoa ole edes varaosapelinä. Moottori on varmaan ollut ihan omaa valmistetta, jota ei muista merkeistä löydy? Jos tarpeeksi aiempia omistajia tonkii niin kaipa tällä paperitkin jossain on, jos ei ole varastettu laitos.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 11, 2015, 09:00:55 ap kirjoittanut Henri Riekki »

Tammikuu 29, 2014, 09:01:23 ap
Vastaus #3

Pekka Koivu

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 833
  • Jäsen 8930
Zundappin valmistetta tuo moottori alunperin ollut, peruja LZ 125-mallista.
Honda VF1000F2: "Hillittyä charmia" TM 15/1985
Honda V65 Sabre: "A great,big bike" Cycle World 05/1984
Aprilia RST1000 Futura 2001

Tammikuu 29, 2014, 11:41:35 ap
Vastaus #4

jari suvitie

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 80
Scuderia Laverda Finlandian foorumilta löysin tiedon että AKEn tilastoissa vielä vuonna 2007 oli näitä Lesmoja 11.  Peltokäyttöön löytynee varmasti
joutavampia härveleitä.....

Raymond Ainscoen Laverda-kirjan (Osprey) mukaan näitä tehtiin 86-89 yhteensä 2250 kpl ja koska kone on melkein sama kuin viimeisissä edeltäneissä LB-malleissa sellainenkin varmaan löytyy jostakin. Ruotsin kerhollakin lienee vielä jotain osia ja ainahan voi seurata subito.it.

Tämä yksilö tosin vaatinee hieman talvikunnossapitoakin.....
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 29, 2014, 12:13:07 ip kirjoittanut jari suvitie »
Jari "ei talvikunnossapitoa" Suvitie , entinen ihminen, nykyinen eläkeläinen
Gruppo Reumatismo
Moto Guzzi NCR (Nevada Cappuccino Racer) ja Cali III + Eml Sport kilvissä
Moto Guzzi V50 Nero Club Racer
Moto Guzzi V50 Rosso Uno Club Racer
Moto Guzzi V50 Rosso Due Club Racer

Tammikuu 29, 2014, 14:43:56 ip
Vastaus #5

Kari Tirkkonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1128
Näinpä tossa lounaalla sattumalta  moto-italia miehen ja kehtasin lesmosta kysyä, muisti että vähän on tuotu mutta 7:ään ei sanonnu mitään, muisteli että laverda piikkien kone oli aluksi zündapp kone, myöhemmin oma alakerta ja z yläkerta jo lopuksi oma kone mikä olisi sitten ollut Lesmossa, tiettävästi toinen moto-italia mies pitää nyttemmin vanhassa paikassa varaosamyyntiä ja kolmas huoltoa, joitain lesmo osia saattaisi siellä olla mahdollisesti