Kirjoittaja Aihe: Classic-yamahaa kovasti pulataan ja neuvoja kaivataan.  (Luettu 38290 kertaa)

Heinäkuu 19, 2017, 08:50:21 ap
Vastaus #75

Ilkka Heinänen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 202
Alkuperäisen brittipyörällä oli kaksiosainen nimi joka olisi voinut olla tehtailijan nimi.  Niin kuin melkein kaikki sen ajan pienet englantilaiset valmistajat, tehdas käytti Vlliersin moottoria. Minulle tullessaan pyörään oli jo vaihdettu keski-Eurooppalaista valmistetta oleva  175 ksm. moottori.

Heinäkuu 19, 2017, 09:28:56 ap
Vastaus #76

jari suvitie

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 57
Jari "ei talvikunnossapitoa" Suvitie , entinen ihminen, nykyinen eläkeläinen
Gruppo Reumatismo
Moto Guzzi NCR (Nevada Cappuccino Racer) ja Cali III + Eml Sport kilvissä
Moto Guzzi V50 Nero Club Racer
Moto Guzzi V50 Rosso Uno Club Racer
Moto Guzzi V50 Rosso Due Club Racer

Heinäkuu 21, 2017, 21:36:20 ip
Vastaus #77

Ilkka Heinänen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 202

Francis-Barnett ?

Kyllä, se on Francis-Barnet, johon oli asennettu Puch 175 SVS moottori, yläpakoputket ja CZ:n etupyörä. Puchin ensiövälitys oli mitoitettu 16 tuuman pyörälle ja tässä oli 19 tuuman pyörät. Kovasti ihmeteltiin kun jaksanut 4. vaihteella vetää. Kenenkään mieleen ei juolahtanut että harva välitys. Kyllä on jälkeenpäin harmittanut, olis sillä paremmin pärjännyt kun olisi vaihtanut taakse 10 hammasta isomman ratttaan.

Marraskuu 06, 2017, 10:43:25 ap
Vastaus #78

Ilkka Heinänen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 202
Aloittelen uuden pyörän tekoa. Jonkin verran osia on jäänyt nurkkiin ja pikkuhiljaa keräilen lisää. Tai sitten vaan teen vanhaan omatekoiseen TD-pyörään uuden rungon. Tosta allaolevasta on hyvä aloittaa.

Huhtikuu 06, 2018, 15:50:24 ip
Vastaus #79

Ilkka Heinänen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 202
Avasin RD 250 koneen tarkoituksella mitata imu-, pako- ja huuhteluaukkojen auki-oloajat asteina kampiakselilta. Siihen tarvitsen täyspyöreän 360 asteen astelevyn. Vanha, 60-luvulla käytetty astemitta oli kadonnut. Olisin ostanut uuden, mutta eipä löytynytkään. Puolikkaita, 180 asteisa kyllä löytyy. Osaisiko veljet kertoa mistä voisi sellaisen löytää? V8-miehillä niitä on kuvissa näkynyt.

Numero on 044 7089906.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 06, 2018, 17:04:33 ip kirjoittanut Ilkka Heinänen »

Huhtikuu 06, 2018, 16:49:53 ip
Vastaus #80

erkki kuparinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 641
  • Kawasaki A 1 R
Minulta saat  maanantaina on Lahdessa.  eli valokopio jonka käyt laminoimassa valokopiolaitoksessa.  Jos vielä tarvii t.  laita puh. no. edelliseen juttusi. Niin soitan.     Terv.  Erkki

Huhtikuu 06, 2018, 17:40:26 ip
Vastaus #81

Markku Juusela

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 2580
Moro

Mullakin olisi,voisin skannata sen ja lähettää sulle vaikka sähköpostina niin voisit itse kopioida ja laminoida sen työkaluksi.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 07, 2018, 00:31:47 ap kirjoittanut Markku Juusela »
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13

Huhtikuu 07, 2018, 20:51:31 ip
Vastaus #82

Ilkka Heinänen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 202

Huhtikuu 07, 2018, 21:20:39 ip
Vastaus #83

Markku Juusela

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 2580
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13

Huhtikuu 14, 2018, 21:54:33 ip
Vastaus #84

Kai Kivekäs

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 109
MC1B '75
KX125 '74
YZ125 '88

https://www.facebook.com/dirtbikepunk/

Syyskuu 05, 2018, 23:43:15 ip
Vastaus #85

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1291
https://www.rd250tuned.de/index.php/en/15-tuning250                       
tuolla jotain juttua,alempana englannin kieltä