Kirjoittaja Aihe: Classic trial  (Luettu 25539 kertaa)

Maaliskuu 21, 2020, 17:24:30 ip
Vastaus #60

Eero Nikkanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä aihe elossa on, mutta Nikkasen viimeaikaisia kirjoituksia en kyllä löytänyt. Minkälie otsikon alla ovat, olisko japsipyörissä?

Eihän ketjussa just muiden kirjoituksia olekaan ku mun. 
 Jotain oon toki poistanut kun ei kiinnostusta ja kommentointia ole ollut.

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 23, 2020, 09:39:22 ap kirjoittanut Eero Nikkanen »

Maaliskuu 21, 2020, 20:02:55 ip
Vastaus #61

Kymäläinen_Paavo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Näistä "keskusteluhaluista" seuraavaa:
Kun on tullut seurattua mp-urheilua muutama vuosi, niin voinen yrittää antaa jonkinlaisen toteamuksen. Olin varmaan ensimmäinen suomalainen "toimittaja", joka haastatteli Jarno Saarista Imatralla aikanaan, mutta rr-miehistä minulla ei ole mitään muuta sanottavaa. Ei oikeasti kuulunut minun osaamisalueseeni.
Otetaan sitten crossi; Olen ollut Heikki Mikkolan, Pekka Vehkosen ja monien muiden crossareiden kanssa tekemisissä; Avoimia helposti lähestyttäviä jne.
Sitten enduro; Vähän enemmän varautumista kuin crossissa, useimmat menestyneetkin ikään kuin "pudonneet" crossista.
Kaikki nämä vauhtilajien hemmot ovat täysiä Extroverttejä.
Lopuksi Trial. (Yrjö Vesterinen, Tommi Ahvala, Dougie Lampkin, Thierry Michaud, Diego Bosis jne)
Tulkaa sinne mettään kattomaan ja sanotaan päivää.
Arvoisa Eero!
Trial ihmiset ovat valinneet lajinsa oman ehkä ns introvertti luonteensa vuoksi. Tiedän, että on monia trial-kaveripiirejä, joissa jatkuvasti ollaan yhteydessä/tekemisessä, pitäisikö Sinunkin yrittää sellaiseen piiriin?
Paavo Kymäläinen

Huhtikuu 05, 2020, 10:09:08 ap
Vastaus #62

Jarmo Hollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Fantic 50 trial
Ne kevät on ovensuussa, löysin tätä kautta oma takapyöran pinnojen vaihtajakin. Olettaisin että n kk kuluttua saan otettu ekat savut. Sitten vois alkaa harjoittelemaan. Sitten taas alettaan kyselee niiteen tapahtumien perään.
Kirjoituksia ei kannataa poistaa, koska joskus ihan vahinkosaakin niitä sattaa lukea joku nuori aloittelija ja saa niistä aivan suunnattoman paljon vinkkeja ja motivaatiota. Se ettei vuosia asiassa mukanaan olleet jaksaa innostua ja ajatellaa mukaan on melko luonnollista. Jos tiedo ja taito ei välittyy eteenpäin, ei olee millään alalla tulevaisuutta.
Fantic 50 trial, Honda CBR 1000F,

Huhtikuu 05, 2020, 16:56:37 ip
Vastaus #63

Kymäläinen_Paavo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jarmo tervetuloa harrastuksen pariin.
Sinun kannattaa lähettää "itsesi" Classic Trialin sähköpostiin. Tässä sp-osoite:
Classic Trial Finland [classictrialfin@gmail.com]
Ystävälläsin terveisin
Paavo

Toukokuu 05, 2020, 10:34:08 ap
Vastaus #64

Eero Nikkanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Marinin ladysextetti !  :o  ;) antoi sen verran siimaa, että 6.6 Vuohimäen classic saattaisi tietyin järjestelyin onnistua.
Saa nähdä mitä direktoraatti päättää ja edelleen; miten karsinta suoritetaan, jos ilmoittautujia enemmän kuin sallittu 50.
 Pitäisikö peräti jakaa porukka tason mukaan kahdelle päivälle nykäsmäisesti suhteessa fifty-sixty.

Edelleen eletään sitten jo uuden tieliikennelain aikakautta, jolloin turha ja häiritsevä toiminta moottoriajoneuvoilla on kiellettyä.

Itse olen rikollisen toiminnan kannalla... tässä asiassa.     :-\           Mihin tää maa on oikein menossa...  ???

Toukokuu 18, 2020, 15:04:03 ip
Vastaus #65

Eero Nikkanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 Classic-trial sivujen VMPK-linkki toimii taas.  :)

Keskustelun syntymistä se ei edelleenkään takaa, joka kertoo siitä, että miehet ovat toiminnan miehiä, eivät peen puhujia, kuten eräät.  ::)

Kesäkuu 01, 2020, 18:54:21 ip
Vastaus #66

Eero Nikkanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 Kymiksen sivuilta bongasin uutisen, joka kannattanee jakaa.  Kunnia Kymikselle.

1961 trialin suomenmestari, pitkänlinjan motoristi Lasse Jahn, yhä hyvässä ja kadehdittavassa ajokunnossa, täytti to 28.5 kunnioitettavat 80 V !

Uskon että moni palstan lukijoista yhtyy onnitteluihin.

Toivotaan paljon lisää aktiivisia ajovuosia ja terveyttä kaikissa muodoissaan !

t. Nikkaset Tuusulasta.