Kirjoittaja Aihe: SUZUKI GSX 1400  (Luettu 16651 kertaa)

Lokakuu 18, 2014, 17:10:26 ip
Luettu 16651 kertaa

Eero Nikkanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Onkos kellään omakohtaisia kokemuksia ja kenties kerrottavaa tällaisesta ?

Lokakuu 18, 2014, 18:43:14 ip
Vastaus #1

Matti Herlevi 1202

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Voin omakohtaisesti sanoa, kun minulla oli 6 vuotta ko. laite. Pyörä oli 2002 mallia ja kilometrejä kertyi 24.000. Paras ja huolettomin pyörä mitä minulla on koskaan ollut. Tehoa riittävästi. Miellyttävä ajoasento, ei mikään kyykkis. Aina lähdettiin oli vaihde mikä tahansa. Kun kilometrejä tuli noin vähän ja näillä vakuutusmaksuilla päätin luopua. Harmittaa kylläkin. Painokin alkoi tulla vastaan, kun nuo voimat vähenee. Parempi tyytyä museopyörillä ajeluun.
BMW+ Moto-Guzzi+Tunturi
Matti Herlevi

Lokakuu 19, 2014, 13:55:33 ip
Vastaus #2

Eero Nikkanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Tämmönen lipattu tupsahti talliin, niinku ei näitä projekteja jo ois kyllin. huokaus  :-[

Lähtee keväällä Bandiitti myyntiin. Tohon saa pikkusen loivemman polvikulman, ku on polvi särki nääs.

Lamppua ja mittarinkoteloa ois vailla ja oikeanp. kaatumarautaa, jos jollain sellasia tulee vastaan, ni oon kiinnostunu ehjistä ja edullisista.

Oliko Matin pyörä yhdellä, vai kahdella änkkärillä ?

Lokakuu 19, 2014, 20:39:28 ip
Vastaus #3

Tero Kivimäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Museoajoneuvotarkastaja
Minä ostin sellaisen viimme keväänä,olen tykännyt ainoa mikä tuntuu turhalta on kuudes vaihde,12000 oli mittarissa -04 vuosimalli puna-musta
kahdella putkella, seuraava vuosimalli on yhdellä.

Lokakuu 19, 2014, 21:41:19 ip
Vastaus #4

Eero Nikkanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 Ootpa helmen löytäny vähillä kilometreillä, ku vikat kai myytiin -07.

Tossa 2 putkee ja tosi kova ääni. Kaiketi puhaltanu hilut pellolle, ku eihän toi o purettava malli.
 Tai lähteehän ne päätylaipat ku poraa niitit pois. Saa nähä mitä sieltä löytyy, muuta ku tyhjää.

Sini-valko-musta tää mun peli.  Nätti kyllä, vaikkakin vähän kolhiintunu lipassa...

Lokakuu 20, 2014, 10:29:46 ap
Vastaus #5

Matti Herlevi 1202

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minun pyöräni oli kahdella alkuperäisellä äänenvaimentajalla, miellyttävät hiljaiset äänet ja väri sinivalkoinen niinkuin Suzukin tuleekin olla.
Nuoret miehet vaihtavat näihin tehoputkia, joissa ainakin äänet tehostuu. En ymmärrä mihinkä tarvitaan katuliikenteessä enemmän tehoa kuin näissä on.
Matti

Lokakuu 21, 2014, 08:05:52 ap
Vastaus #6

Tero Kivimäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Museoajoneuvotarkastaja
Minulla yksi joutilas äänenvaimentaja,pieni naarmu taisi olla ja olikohan oikean puolen.. ::)
Siksi puna-musta kun niitä on niin vähän.

Lokakuu 21, 2014, 11:51:31 ap
Vastaus #7

Eero Nikkanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Tää on lipattu oikeelle kyljelle, joten saattas kiinnostaa, jos vika vähäinen ja hinta kohdillaan.

Laita mulle kuva ja hintapyyntö yyveenä.

Lokakuu 29, 2014, 17:38:10 ip
Vastaus #8

Markus Haapanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Micronin tuplaputket löytyis joutilaana ko. kulkineeseen. Ja aika pienellä sovituksella saa 1300:en XJR:n putket istuun Suizaan. Ovat huomattavasti siromman näköiset, kun ne omat.

Lokakuu 29, 2014, 17:41:57 ip
Vastaus #9

Markus Haapanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Niin ja samanlaisella on ajettu toistakymmentä vuotta ja 60000 km. Muuten vois miettiä vaihtavansa johonkin muuhun, mutta ei oo löytyny mitään parempaa tilalle.  ;D

Lokakuu 31, 2014, 09:43:34 ap
Vastaus #10

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ateisti, takapiru, vastarannankiiski
Kerran ajelin kaks päällä jossakin Salzburgin kulmilla, ihan hyvä ajaa kahestaan :)

Ettei vaan olis sama pyörä kun omistajasta ei oo kuulunut enää vuosiin mitään ?
Hullu ja humalassa saa olla muttei tyhmä

Lokakuu 31, 2014, 10:27:51 ap
Vastaus #11

Eero Nikkanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Toi pitää katsastaa, joten Markus E hyväksymättömät ei taida mennä läpi ja toisaalta noissa on aika mitättömät naarmut, jotka vaan lisää katu-uskottavuutta, sikäli kun sitä tarvitaan.  :)  En tarvi.
 Mutta jos virheettömät orkkikset edullisesti löytyy, niin sellaiset kelpaa.

Mittarin suojus ja lampun kehys, oik.p kaatumarauta, sekä stonga on uusittava, muuten saa kelvata noilla, kun luultavimmin omaan käyttöön jää.
 Tankissa, koneen poskessa hiekansyömää, muttei haittaa.

Onhan toi hirvee möhkäle jos vaikka vertaan isoon bandiittiin, jollaisilla oon ajellu jo kymmeniä tuhansia.
 Bandiitti painaa 230 kg, mutta sen painopiste on hyvin matalalla, vaikka korkea pyörä onkin.
 Sitä voi nakella miten vaan ja pysähtyy ja kääntyy, kun vaan tietää miten sen tekee.
 Hirvittävän helppo ja hauska pyörä, josta ei voima lopu. Ainoo miinus on toi polvikulma, jonka senkin sais kyllä rakenneltuu, mutta toisaalta onhan se kiva ajella välillä jollain erilaisella.

RET alkunen rekkari oli ja ajettu sillä on vielä tänä kesänä.

Lokakuu 31, 2014, 11:43:10 ap
Vastaus #12

Kari kartzu Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kawa sen olla pitää !
Ja aina kuvat veks >:( >:( on tää hupasaa

Lokakuu 31, 2014, 12:50:37 ip
Vastaus #13

Tapsa Leskinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kas kumma kun kukaan jawa/ym.-mies ei ole vielä veistellyt  vitsiä japonialais/mummon maksalaatikko/rautapitoisuus pohjalta?  :) :) :) :) :) ;) :D ;D

Lokakuu 31, 2014, 21:39:30 ip
Vastaus #14

Markus Haapanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jos en ihan väärin muista, niin maaginen päivämäärä on 16.4.2003 noitten e merkintöjen suhteen. Vanhemmissa pitäisi riittää, kun konttorilla mitataan paljonko ääntelee ja verrataan sitä tyyppikilven lukuun.