Kirjoittaja Aihe: Mailman kaunein mp kautta aikojen?  (Luettu 25451 kertaa)

Joulukuu 08, 2014, 20:40:22 ip
Vastaus #30

Olli Salonen

  • **
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Museoajoneuvotarkastaja
  • Viestejä: 548
  • VMPK # 1916
Minua miellyttävät 30-luvun sporttimallit kuten Ariel RH. Tuollainen -36 malli pitäisi joskus saada askarreltua kuntoon.

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 08, 2014, 21:28:43 ip kirjoittanut Olli Salonen »

Joulukuu 08, 2014, 21:32:42 ip
Vastaus #31

Markku Juusela

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3704
Moro
Onko  "Mailman kaunein mp kautta aikojen" vastakohtaa eli ruminta pyörää olemassakaan.No varmaan on kun se on oikein tarkoituksella rumaksi tehty vai onko sekin tavallaan kaunis.
Luultavasti kaikista pyöristä löytyy kauneutta jonkun mielestä,onhan tässä jo esitelty monta ehdokasta eikä vielä ole tullut sellaista joka olisi kaikille kelvannut.
Tossa keväämmällä teen oman ehdotukseni asiasta jos aihe on vielä ajankohtainen.
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going

Joulukuu 09, 2014, 00:08:18 ap
Vastaus #32

Hannu Palm

  • **
  • Jäsentiedot Poissa
  • Museoajoneuvotarkastaja
  • Viestejä: 140
Mitenköhän vastaukset jakaantuisivat jos aiheena olisikin: Kuka on ollut kaunein nainen kautta aikojen?
Monikohan vastaisi: Löytyy keittiöstä...

Vastaan alkuperäiseen kysymykseen: Yamaha rd 125  ja punaisena. Ei ole ollut mulla ikuna..  ..eikä sitä kauneinta naistakaan. Jos ihan rehellinen olen.

Joulukuu 09, 2014, 10:48:57 ap
Vastaus #33

kari lampinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1346
  • Mihin järki loppuu,siitä voima alkaa
Niin on sopusuhtainen tuo pikku Yammu, enduro mallissa on tuollainen lyhyempi satula ja hieno yläputki ym..
 "ei mitään turhaa" Funktionaaliset laitteet on kauniita. Kilpurit varsinkin mutta pysytään me katupyörissä..
Tosiaankin noista scramblereista löytyy nättejä kuten se mainitsemani jäykkäperä Triumph TR5, normi katupyörää pienempi lamppu, tankki, lyhyempi runko, lyhyempi enskakoppa, alukone, kaikinpuolin sirompi  :)

Pekka käy selaamassa Verohallinnon taulukot.  Sieltä selvinnee tuon Bimotan vero, käsittääkeni joitakin ainakin verrattavissa olevia on joitakin tuotu. Valista sitten meitä..
 
Kävin äsken lainaan pari viimeisintä Classic Bikea. Huh! Tuollaisesta aiemmin mainitsemastani 1965Trumppa Truxtonista oli juttua..
ja hinta...25 000 puntaa! Niissä on ruma äänenvaimentajan takatuenta joten eiköhän jätetä hankkimatta.. :D ;D
http://www.picsauto.com/images/bimota-sb6-01.jpg


Mulla on Bimota SB6 se punavalkoinen .Ostin pari vuotta sitten ja silloin vero noin 850 ekee .Esitin verottajalle ympäri maalimaa olleiden pyörien hintoja .Otin halvimmat mitä löytyi.Vastauksessa maininta että verotetava oli omatoimisesti etsinyt hintatiedot maalimalta joita voitiin hyödyntää.


Joulukuu 09, 2014, 17:25:42 ip
Vastaus #35

Markku Juusela

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3704
Moro
No pannaan nyt sitten yksi omista suosikeista.Mun mielestä tämä on sulavalinjainen ja muutenkin mun mieleen,sellainen pikkunätti.Kun ei kehtaa noita omiansa kehua vaikka nehän tosi kauniita ovat.

Imme R 100.

Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going

Joulukuu 09, 2014, 17:54:12 ip
Vastaus #36

lasse roholm

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 2012
Vau! Yksipuoleinen etuhaarukka..ja mitkä koneen / rungon linjat! Voi kun tuo satula olisi ollut yhtä virtaviivainen kuin sen pidike ja pyörä muuten!
Täysin samaa mieltä, mutt ei kyll voi ymmärtää että noin sulavalinjaiseen ja aikansa edellä olevaan muotoiluun on voitu pistää tommonen satula!? Moottorin muotoilu on moderninpi peräti kuin nykymyllyt mutt istuin on kuin 100 vuotta sitten  :)  http://en.wikipedia.org/wiki/Imme_R100
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2014, 01:16:49 ap kirjoittanut lasse roholm »

Joulukuu 09, 2014, 21:24:42 ip
Vastaus #37

Toni Alaranta

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 139
BMW r7 1934, Vain yksi proto valmistettu, suunnitelma hylättiin liian hintavana sarjatuotannolle.


Tämkin on hieno Killinger&Freund "Friedenstaube"
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 09, 2014, 21:32:00 ip kirjoittanut Toni Alaranta »

Joulukuu 10, 2014, 13:13:09 ip
Vastaus #38

timo t.laine

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 577
 Tässähän se on!

[ylläpito on poistanut liitteen]
Jawa 896

Joulukuu 10, 2014, 16:25:36 ip
Vastaus #39

Risto Sollo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3685
  • Mamu
Kromattu coffin-tankkihan on chopper-kamaa... :P

Joulukuu 10, 2014, 17:02:56 ip
Vastaus #40

Kari Pääkkönen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1021
Tämä on aina viehättänyt  :P

Triumph T140 1977 
M-B W210 E200T 2001 Compressor

Joulukuu 10, 2014, 17:33:24 ip
Vastaus #41

martti.kaisamatti

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 173
Tämä on aina viehättänyt  :P



Näin on, kyllä Bonne puhuttelee. Ne unit mallit, 68-69 ja oliko 70 vielä ennen oif-runkoa, ovat minusta myös komeita.Niistä olikin kuvia jo aiemmin.
Kari, laitappa omasta rautiksesta kuva. Olisi mielenkiintoinen nähdä yksi Sporsterikin.


Joulukuu 10, 2014, 21:28:35 ip
Vastaus #42

Sepe Lehtinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 7
Kauneus kilpailuun yks Britti lisää

[ylläpito on poistanut liitteen]

Joulukuu 10, 2014, 22:03:26 ip
Vastaus #43

Sepe Lehtinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 7
Kaunis Ruotsitar :P

[ylläpito on poistanut liitteen]

Joulukuu 10, 2014, 22:04:20 ip
Vastaus #44

Petteri Heinonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1506
Opel on kaunein niin autoissa kuin moottoripyörissäkin: