Kirjoittaja Aihe: Joulunpyhien kuva-arvoitus !  (Luettu 7426 kertaa)

Tammikuu 01, 2015, 22:45:52 ip
Vastaus #15

juha p salonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Tammikuu 02, 2015, 19:21:30 ip
Vastaus #16

Arto Ahonkivi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kun näytte tuntevan noita kilpavehkeitä, laitan tähän lisäks sellasen joka mulla on. Tosin siihen tarttee löytää osia ennen ku sitä pääsee kokeileen. Etupäässä on ilmaventtiilit teleskoopin yläpäissä ja noi takaiskarit on joku lainannu PV:stä.
Onko tää väärässä osiossa vai hämääkö toi Minsk teksti kuvan alla, aattelin kun kukaan ei oo arvellu tosta mitään. Minulle kerrottiin tota hakiessa sen olevan Neuvostoliiton motocrossmaajoukkueen kisapyärä ja olleen 175 kuutioinen. Onko tuallaista luakkaa ollu silloin ku toi on tehty, vai mikä toi on? Renkainakin on Barumin motocrosskumit. Siitä näkee ettei oo ollu liikennekelpoinen koskaan vaan ihan krossikäyttöön tehty, peltotiäajeluihin toi tarttis kasata kuntoon.

Tammikuu 03, 2015, 12:52:58 ip
Vastaus #17

Tony Laan

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Toi crossi on Minsk 3.221-mallin 125-kuutioinen junnuluokan pyörä 80-luvun toisesta puolesta tai 90-luvun alusta. Tehtiin monia tuhansia.
Kauhea kapistus, ei edes junnut haluneet sillä ajaa tuolloin :) . Paikalliset crossikuskit juuri muistelivat foorumissa, että tuosta ajasta on tiedossa vain kaksi junnuluokan kuskia, jotka tuolla Minskillä ehtivät pisteille ollenkaan.
Kuvissa tehtaan prototyypi ja tuotantopyörä

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2015, 13:07:33 ip kirjoittanut Tony Laan »
Aina vaan pienemmäksi ne koneet menee,kun vanhemaksi tulee!

Tammikuu 03, 2015, 15:32:11 ip
Vastaus #18

Arto Ahonkivi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitos Tony, taas kävi kuten usein ennenkin että vehkeestä kerrotut asiat ei pirä paikkaansa  :)
Youtube vireoista olin löytäny sen 3221 mallin joksi sitä epäilin, mutta piti saara varmuus vehkeestä. Jos jostain tulis sopivasti vastaan tommosen kone ni vois tosiaan kasata siitä "leikkikalun".